Asystentka Zarządu

Filed under: Wejherowo | Administracja biurowa

Perfect Consulting Rekrutacja, Szkolenia, Coaching - od 1999 roku dostarcza kompleksowe rozwiązania rekrutacyjne dla wszystkich sektorów na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Gwarantujemy Rzetelność, Bezpieczeństwo, Partnerstwo.

Obecnie dla Naszego Klienta poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:

Asystentka Zarządu
Nr ref.: 18/02/2016
Miejsce Pracy: pomorskie

Do zadań osoby na tym stanowisku należy:
Obsługa sekretariatu firmy i kontakt z klientami firmy,
Prowadzenie kalendarza Zarządu,
Organizowanie podróży służbowych,
Bieżący nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji w firmie,
Opracowywanie i przygotowanie bieżącej dokumentacji, zestawień i prezentacji na potrzeby Zarządu,
Dbałość o dobrą komunikację i przepływ informacji w firmie.


Wymagania:
Wykształcenie wyższe - preferowane ekonomia, administracja, prawo,
Minimum 2 lata w pracy na podobnym stanowisku,
Sprawna obsługa narzędzi teleinformatycznych,
Bardzo dobra znajomość i obsługa pakietu MS Orfice,
Język angielski komunikatywny w mowie i piśmie,
Komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołem,
Umiejętność planowania i organizowania oraz rozwiązywania problemów.

Klient oferuje:
Możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej firmie,
Pracę przy ciekawych i różnorodnych projektach w miłej atmosferze,
Zatrudnienie w oparciu umowę o pracę.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oznaczone w tytule wiadomości numerem referencyjnym oraz wskazanie lokalizacji wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: [Apply online] lub [Apply online]
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Zapraszamy do śledzenia aktualnych ofert pracy Perfect Consulting na Facebooku.
« Doradca Meble (nr ref. HR237/05/2016)
Business Analyst »