Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim

Filed under: Warszawa | Obsługa klienta-Call Center

G-Force jest firmą rekrutacyjną zajmującą się dostarczaniem specjalistycznych usług w obszarze rekrutacji stałych i outsourcingu. Wspieramy naszych klientów w pozyskiwaniu i doborze najlepszych specjalistów na rynku polskim i rynkach zagranicznych.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów międzynarodowej firmy informatycznej z Warszawy poszukujemy osób na stanowisko:





Zakres obowiązków:


Telefoniczne odbieranie zgłoszeń, ich klasyfikacja oraz rejestracja w systemie

Zapewnianie telefonicznego wsparcia klientów indywidualnych oraz biznesowych oraz bieżące rozwiązywanie problemów technicznych

Sporządzanie raportów oraz uzupełnianie bazy danych








Oczekiwania wobec Kandydatów:


Bardzo dobra znajomość języka czeskiego

Dobra znajomość języka angielskiego

Dostępność do pracy zmianowej

Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

Doświadczenie w obszarze wsparcia techniczengo nie jest wymagane







Nasz Klient oferuje:


Umowę o pracę

Atrakcyjne wynagrodzenie

Pakiet benefitów

Możliwość rozwoju zawodowego

Miłą atmosferę pracy
« Pracownik magazynu
Telco Analyst »