Asystent ds. wsparcia IT - język niemiecki

Filed under: Katowice | Infolinia-Call Center-Obsługa Klienta

Asystent ds. wsparcia IT - język niemiecki 7-12-34783/GP Naszym Klientem jest międzynarodowa firma, która dostarcza kompleksowe rozwiązania dla Klientów z różnych branż. Nasz Klient oferuje możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w działach wsparcia oraz obsługi klienta zagranicznego i przede wszystkim możliwości wykorzystania zdolności językowych w codziennej pracy.

Zakres obowiązków:
obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów z takich krajów jak Niemcy, Szwajcaria, Austria
wsparcie klienta niemieckojęzycznego w rozwiązywaniu problemów, wyjaśnianiu wątpliwości związanych z obsługą komputera
przygotowywanie dokumentacji

WYMAGANIA

bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, pozwalająca na codzienny kontakt z osobami niemieckojęzycznymi
komunikatywna znajomość języka angielskiego
doświadczenie w obsłudze klienta będzie dużym atutem
chęć rozwoju i rozszerzania wiedzy oraz nabywania nowych umiejętności

KORZYŚCI

stabilne zatrudnienie w firmie wiodącej w swojej branży
praca w międzynarodowym środowisku pozwalającym na codzienną komunikację w językach obcych
bogaty pakiet szkoleń
bogaty pakiet socjalny
jasna ścieżka kariery i możliwość awansu poziomego lub pionowego w strukturach firmy

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".
« Stanowisko Elektryka Utrzymania Ruchu - PRACA NA PEŁEN ETAT
Bytom - Konsultant Telefoniczny »