Specjalista ds. Kontaktu z Klientem francuskojęzycznym

Filed under: Wrocław | Logistyka-Transport-Dystrybucja

InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

Zadania:
· kontakt z klientem zagranicznym - obsługa infolinii przychodzącej, prowadzenie korespondencji mailowej;
· rozwiązywanie problemów związanych z branżą logistyczno-spedycyjną.

Od kandydatów oczekujemy:
· minimum bardzo dobrej znajomościj. francuskiego - w mowie i piśmie;
· komunikatywności i stanowczości;
· dyspozycyjności od poniedziałku do piątku (pełny etat);
· umiejętności organizacji pracy własnej.
Nie wymagamy doświadczenia w sprzedaży, prowadzeniu negocjacji handlowych - wszystkiego nauczymy Cię od podstaw!

Oferujemy:
· stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z naszym Klientem firmą wiodącą z branży logistyczno-spedycyjnej;
· atrakcyjne wynagrodzenie niebędące wynikiem planu sprzedażowego;
· pracę w przyjaznej atmosferze, w młodym zespole;
· pakiet socjalny - kartę MultiSport, prywatną opiekę medyczną;
· pracę od poniedziałku do piątku (1 zmiana);
· możliwość rozwoju zawodowego.
« Kelner/ka na popołudniową zmianę -- Katowice
Manager ds. szkoleń i rozwoju »