Asystentka ds. Administracji

Filed under: Warszawa | Administracja biurowa

Lavito.pl pomaga znaleźć dobrego fryzjera, kosmetyczkę lub innego specjalistę z branży uroda i pielęgnacja w najbliższej okolicy. Użytkownik może umówić wizytę przez Internet, nawet wtedy kiedy salon jest zamknięty.


Jesteśmy szybko rozwijającym się startupem internetowym, który już w tej chwili jest liderem rynku w Polsce. Pozyskaliśmy dofinansowanie od dwóch funduszy Venture Capital, aby w krótkim czasie zająć polski rynek i wyjść za granicę.



Szukamy osoby na stanowisko Asystentka ds. Administracji, która wesprze naszych współwłaścicieli oraz Office Managera w bieżących zadaniach administracyjnych takich jak:


zestawienia faktur kosztowych i przychodowych

organizacja, koordynacja oraz rozliczanie podróży służbowych

przygotowywanie dokumentów personalnych tj. umowy (na podstawie wzoru), kompletowanie dokumentów pracowniczych, ewidencjonowanie czasu pracy oraz urlopów pracowników, itp.

tworzenie raportu kasowego (KP, KW) oraz przygotowywanie koszyka przelewów w systemie bankowym

uzupełnianie i archiwizacja dokumentów związanych z działalnością spółki (umowy z kontrahentami itp.)

wystawanie faktur sprzedażowych i pro forma, kontrolowanie prawidłowości dokumentów będących podstawą do wystawiania tychże faktur, wysyłanie ich do kontrahentów

monitorowanie płatności dokonywanych przez kontrahentów oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach płatności

kontakt z urzędami (Urząd Skarbowy, Urząd Pracy)

wsparcie dla biura rachunkowego w przekazywaniu bieżących dokumentów (faktur, wyciągów bankowych, zestawień kosztowych itp.)


Szukamy osoby:


z min. rocznym doświadczeniem na stanowiskach administracyjnych

odpowiedzialnej

dokładnej i skrupulatnej

potrafiącej się szybko uczyć

mile widziani absolwenci albo osoby studiujące zaocznie



Ponadto osobie na tym stanowisku oferujemy:


stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne wynagrodzenie

interesujące i pełne wyzwań zadania

wsparcie Office Managera oraz współpracowników w codziennej pracy

możliwość podnoszenia swoich umiejętności oraz rozwoju zawodowego w ramach zajmowanego stanowiska

poznanie specyfiki branży e-commerce

niezbędny do pracy sprzęt oraz komfortowe stanowisko pracy

dobrą atmosferę oraz pracę z sympatycznymi i zaangażowanymi pracownikami



Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres: [Apply online] w tytule wpisując: Asystentka ds. Administracji lub klikając w przycisk APLIKUJ znajdujący się na dole ogłoszenia.
« Pracownik działu tekstylia
starszy referent do spraw obsługi sekretarsko-biurowej »