Konsultant ds. helpdesku z językiem czeskim

Filed under: Warszawa | Obsługa klienta-Call Center

G-Force Recruitment jest firmą świadczącą usługi rekrutacyjne dla największych firm działających w Europie i na świecie. Realizujemy procesy rekrutacyjne na stanowiska specjalistyczne i managerskie na terenie Polski oraz zagranicą. Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z sektorów:
BPO/SSC, IT/Telco, Engineering oraz FMCG.

Aktualnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów ze znajomością języka czeskiego do pracy na stanowisku:


Zakres obowiązków:

-udzielanie wsparcia technicznego i/lub rejestracji zgłoszeń serwisowych telefonicznie lub mailowo
-sporządzanie raportów i informowanie o eskalacjach od klienta
-uzupełnianie bazy wiedzy



Wymagania wobec kandydata:

- płynna znajomość języka czeskiego i komunikatywna j. angielskiego
- gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym
- komunikatywność i samodzielność
- doświadczenie w pracy związanej z udzielaniem wsparcia technicznego będzie dodatkowym atutem.



Nasz Klient oferuje:

-szkolenie stanowiskowe (doświadczenie nie jest wymagane!)
-ciekawą pracę oraz możliwość rozwoju kompetencji w doświadczonym zespole
-zatrudnienie przez 3 miesiące próbne na umowę zlecenie, następnie na umowę o pracę
-bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie)
« Specjalista ds. obsługi klienta z j. szwedzkim
Specjalista ds. Sprzedaży B2B – gazy techniczne »