Asystent/ka zarządu
Filed under: Wrocław | Administracja biurowa
Dla lidera w branży oprogramowania do komunikacji online, będącego na rynku od ponad dziesięciu lat, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:Asystent/ka Zarządu
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Zarządzanie administracją biura
Przygotowywanie prezentacji, raportów oraz zestawień na potrzeby Zarządu
Wsparcie księgowości (możliwość nabycia pierwszego doświadczenia w dziale księgowym)
Organizowanie wyjazdów służbowych
Administrowanie dokumentacją przy użyciu upoważnień
Wymagania:
Doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku (min 6 miesięcy)
Wielozadaniowość
Bardzo dobra znajomość MS Office
Umiejętność analitycznego myślenia
Umiejętność zarządzania własnym czasem
Komunikatywność
Prawo jazdy kat. B
Znajomość jezyka angielskiego min. na poziomie B2
Oferujemy:
Ciekawą i odpowiedzialną pracę
Przyjazną atmosferę pracy
Możliwość rozwoju zawodowego
Atrakcyjne wynagrodzenie
Możliowść zdobycia doświadczenia już w okresie studiów
Elastyczne godziny pracy
Forma zatrudnienia - umowa zlecenie lub B2B
Rozwój
Zachęcamy do aplikowania studentów ostatnich lat chcących zdobyć doświadczenie w pracy biurowej
Aplikuj już teraz: [Apply online]
W dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić oświadczenie o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833." Inter-Permit Group Sp. z o.o. Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia 8626