starszy referent do spraw rachunkowości podatkowej
Filed under: Trzebnica | Administracja Publiczna
OGŁOSZENIE NR 178018Izba Skarbowa we Wrocławiu
Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy referent
do spraw rachunkowości podatkowej
w Dziale Rachunkowości w Urzędzie Skarbowym w Trzebnicy
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 24,26
53-333 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
Trzebnica
Urząd Skarbowy w Trzebnicy ul. Prusicka 2 55-100 Trzebnica
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Prowadzenie ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu podatków w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej podatnikom, Izbie Skarbowej, Ministerstwu Finansów.
Bieżące podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, takich jak wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych.
Dokonywanie rozliczeń podatników z tytułu wpłat, nadpłat, zaległości oraz zwrotów podatku w celu likwidacji sald.
Rozliczanie i przekazywanie wpływów uprawnionym podmiotom (Ministerstwo Finansów, JST, OPP).
Przeprowadzanie rozliczenia rachunkowo kasowego pracowników komórki organizacyjnej egzekucji administracyjnej.
Sporządzanie projektów postanowień w zakresie: zaliczenia wpłat po terminie, nadpłat na zaległości i zobowiązania bieżące, zaliczenia zwrotu na zobowiązania bieżące i zaległości zgodnie z wnioskiem podatnika lub z urzędu w celu wygaszania zobowiązań.
Analiza zaległości podatkowych objętych tytułami wykonawczymi w rekwizycji. Zasięganie informacji o stanie postępowania egzekucyjnego. Wystawianie kart analitycznych na stare zaległości w celu pozyskania informacji o zdarzeniach mających wpływ na przerwanie lub zawieszenie terminu przedawnienia w celu zintensyfikowania działań zapobiegających przedawnieniu,
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca administracyjno biurowa, jednozmianowa,
- praca z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- kontakt z klientem zewnętrznym
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w budynku 3 kondygnacyjnym na parterze,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- obsługa urządzeń biurowych,
- budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych (na parterze podjazd, wewnątrz budynku winda)
- parking przy budynku urzędu z ograniczoną ilością miejsc
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
pozostałe wymagania niezbędne:
znajomość przepisów Ordynacji podatkowej
umiejętność obsługi podatnika
umiejętność pracy w zespole
otwarty stosunek do podatnika
umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny
grzeczność i uprzejmość
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
kopie dokumentów potwierdzających długość i rodzaj doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów: 2016-02-24
Miejsce składania dokumentów:
Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śl. 24,26 53-333 Wrocław
lub osobiście: kancelaria piętro 0/pok. 05
Inne informacje:
Inne informacje:
Oferty można składać także w formie elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie
lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres
do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu) oraz numer ogłoszenia.
W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich ww. wymaganych dokumentów i oświadczeń z poz. "wymagane dokumenty i oświadczenia". List motywacyjny oraz oświadczenia kandydatów muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, w przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Skarbowej we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Skarbowej we Wrocławiu
Metody i techniki naboru:
- test pisemny sprawdzający poziom wiedzy z zakresu przepisów Ordynacji podatkowej,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kwota minimalnego miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego wynosi 2.267,35 brutto przy mnożniku kwoty bazowej wynoszącym 1,210.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 71 388 72 15 (sprawy dotyczące zadań
na stanowisku), 71 365 26 98 (sprawy organizacyjne i formalne).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.