inspektor do spraw obsługi kancelaryjno-administracyjnej oraz sekretarskiej
Filed under: Warszawa | Administracja Publiczna
OGŁOSZENIE NR 177340Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Główny Straży Granicznej
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor
do spraw obsługi kancelaryjno-administracyjnej oraz sekretarskiej
w Wydziale V Informacji Migracyjnej Zarządu do Spraw Cudzoziemców Komendy Głównej Straży Granicznej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Główna Straży Granicznej
al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
przyjmuje i ewidencjonuje w urządzeniach ewidencyjnych pisma wchodzące do Zarządu, odbiera pocztę intranetową i internetową Zarządu oraz ewidencjonuje i przygotowuje dokumenty wytwarzane przez funkcjonariuszy i pracowników Zarządu do wysyłania za pomocą urządzenia faxowego lub poczty specjalnej, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
zgodnie z dekretacją dyrektora Zarządu lub naczelników Wydziałów przerejestrowuje korespondencję oraz wydaje ją osobom wskazanym w dekretacji, w celu zapewnienia rozliczenia się z dokumentów,
odbiera rozmowy telefoniczne (często w języku angielskim) od interesantów, w czasie których przeprowadza wstępne ustalenia na temat rodzaju sprawy lub problemu, w celu udzielenia odpowiedzi bądź przekazania sprawy osobie właściwej pod względem merytorycznym,
w uzgodnieniu z kierownictwem Zarządu koordynuje wyjazdy samochodu służbowego, będącego w dyspozycji Zarządu, w celu wsparcia bieżącej pracy dyrektora i jego zastępców oraz pracowników Zarządu,
systematycznie porządkuje posiadany zasób dokumentów oraz przygotowuje dokumentację do brakowania lub archiwizacji oraz zdejmuje z ewidencji dokumenty wyszczególnione w zatwierdzonym protokole brakowania/zniszczenia dokumentów niearchiwalnych - oznaczonych symbolem Bc, w celu zapewnienia dokumentom właściwej ochrony,
uczestniczy w przygotowywaniu zapotrzebowania na materiały biurowe i piśmienne oraz zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami, zaopatruje funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Zarządu, w celu wsparcia ich w bieżącej pracy,
prowadzi terminarz spotkań Dyrektora Zarządu do Spraw Cudzoziemców KGSG oraz jego Zastępców.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca samodzielna, kancelaryjno- administratorska oraz sekretarska, w siedzibie urzędu;
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stałe godziny pracy (8.15 16.15). Praca biurowa, wykonywana w budynku mieszczącym się w Warszawie przy Al. Niepodległości 100, w pomieszczeniu biurowym, z infrastrukturą budynku: sanitariaty, korytarze, winda, klatki schodowe, schody. Niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: budynek wyposażony w dźwig umożliwiający dostęp do windy osobom niepełnosprawnym, ale brak podjazdów przy wejściu głównym, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej lub w administracyjnej
pozostałe wymagania niezbędne:
pozytywne przejście procedury sprawdzającej, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
umiejętność pracy w zespole,
umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
umiejętność pracy w środowisku WINDOWS,
rzetelność, terminowość, komunikatywność, kreatywność,
umiejętność rozwiązywania problemów,
umiejętność podejmowania decyzji.
Wymagania dodatkowe
znajomość przepisów z zakresu rejestracji i obiegu dokumentów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego na wymaganym poziomie lub oświadczenie o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie.
Inne dokumenty i oświadczenia:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.
Termin składania dokumentów: 2016-02-12
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Kadr i Szkolenia
Komendy Głównej Straży Granicznej
al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa
z dopiskiem "oferta pracy inspektor obsługi kancelaryjno-administracyjnej oraz sekretarskiej ZdsC KGSG oraz numer ogłoszenia"
Inne informacje:
Inne informacje:
- wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 1700 zł. netto + dodatek za wysługę lat,
- dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie,
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego,
- rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń,
- kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
- przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie:
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane i uwiarygodnione (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem) dokumenty i oświadczenia.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne - z lekkim stopniem niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.