inspektor do spraw obsługi kancelaryjno-administracyjnej oraz sekretarskiej

Filed under: Warszawa | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177340

Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

Komendant Główny Straży Granicznej
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor

do spraw obsługi kancelaryjno-administracyjnej oraz sekretarskiej

w Wydziale V Informacji Migracyjnej Zarządu do Spraw Cudzoziemców Komendy Głównej Straży Granicznej

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Główna Straży Granicznej

al. Niepodległości 100

02-514 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

przyjmuje i ewidencjonuje w urządzeniach ewidencyjnych pisma wchodzące do Zarządu, odbiera pocztę intranetową i internetową Zarządu oraz ewidencjonuje i przygotowuje dokumenty wytwarzane przez funkcjonariuszy i pracowników Zarządu do wysyłania za pomocą urządzenia faxowego lub poczty specjalnej, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,

zgodnie z dekretacją dyrektora Zarządu lub naczelników Wydziałów przerejestrowuje korespondencję oraz wydaje ją osobom wskazanym w dekretacji, w celu zapewnienia rozliczenia się z dokumentów,

odbiera rozmowy telefoniczne (często w języku angielskim) od interesantów, w czasie których przeprowadza wstępne ustalenia na temat rodzaju sprawy lub problemu, w celu udzielenia odpowiedzi bądź przekazania sprawy osobie właściwej pod względem merytorycznym,

w uzgodnieniu z kierownictwem Zarządu koordynuje wyjazdy samochodu służbowego, będącego w dyspozycji Zarządu, w celu wsparcia bieżącej pracy dyrektora i jego zastępców oraz pracowników Zarządu,

systematycznie porządkuje posiadany zasób dokumentów oraz przygotowuje dokumentację do brakowania lub archiwizacji oraz zdejmuje z ewidencji dokumenty wyszczególnione w zatwierdzonym protokole brakowania/zniszczenia dokumentów niearchiwalnych - oznaczonych symbolem Bc, w celu zapewnienia dokumentom właściwej ochrony,

uczestniczy w przygotowywaniu zapotrzebowania na materiały biurowe i piśmienne oraz zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami, zaopatruje funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Zarządu, w celu wsparcia ich w bieżącej pracy,

prowadzi terminarz spotkań Dyrektora Zarządu do Spraw Cudzoziemców KGSG oraz jego Zastępców.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca samodzielna, kancelaryjno- administratorska oraz sekretarska, w siedzibie urzędu;

- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Stałe godziny pracy (8.15 16.15). Praca biurowa, wykonywana w budynku mieszczącym się w Warszawie przy Al. Niepodległości 100, w pomieszczeniu biurowym, z infrastrukturą budynku: sanitariaty, korytarze, winda, klatki schodowe, schody. Niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: budynek wyposażony w dźwig umożliwiający dostęp do windy osobom niepełnosprawnym, ale brak podjazdów przy wejściu głównym, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej lub w administracyjnej

pozostałe wymagania niezbędne:

pozytywne przejście procedury sprawdzającej, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,

znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,

umiejętność pracy w zespole,

umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

umiejętność pracy w środowisku WINDOWS,

rzetelność, terminowość, komunikatywność, kreatywność,

umiejętność rozwiązywania problemów,

umiejętność podejmowania decyzji.

Wymagania dodatkowe

znajomość przepisów z zakresu rejestracji i obiegu dokumentów.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,

kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego na wymaganym poziomie lub oświadczenie o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie.

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.

Termin składania dokumentów: 2016-02-12

Miejsce składania dokumentów:

Biuro Kadr i Szkolenia

Komendy Głównej Straży Granicznej

al. Niepodległości 100

02-514 Warszawa

z dopiskiem "oferta pracy inspektor obsługi kancelaryjno-administracyjnej oraz sekretarskiej ZdsC KGSG oraz numer ogłoszenia"

Inne informacje:

Inne informacje:

- wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 1700 zł. netto + dodatek za wysługę lat,

- dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie,

- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego,

- rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń,

- kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,

- przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów,

- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,

- wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie:

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane i uwiarygodnione (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem) dokumenty i oświadczenia.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne - z lekkim stopniem niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
« AP Accountant with English
Programista aplikacji mobilnych na platformę Android (nr ref. 9885441855) »