Konsultant ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego

Filed under: Łódź | IT

Konsultant ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego 9-10-35630/GP Naszym Klientem jest firma z branży IT, dostarczająca rozwiązania z zakresu systemów wsparcia biznesu oraz outsourcingu IT, a także zajmująca się rozwojem najnowszych technologii. W związku z uruchomieniem nowego projektu, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Konsultant ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego

Do twoich obowiązków będzie należało:
współpraca z niemieckimi zespołami pracowników oraz udzielanie im wsparcia w obszarze IT - tzw. 1 linia wsparcia
udzielanie instrukcji oraz porad,
współpraca z ekspertami w zakresie rozwiązywania zapytań od klientów;
uczestnictwo w projektach doskonalenia procesów oraz podnoszenia jakości pracy;

WYMAGANIA

dobra znajomość języka niemieckiego oraz bardzo dobra znajomość j.angielskiego,
doskonałe umiejętności komunikacyjne,
zaangażowanie i entuzjazm,
znajomość pakietu Office,
gotowość do pracy w systemie zmianowym

KORZYŚCI

Praca w organizacji o stabilnej pozycji na rynku światowym,
Pakiet szkoleń wstępnych i możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
Możliwość rozwoju kompetencji w międzynarodowym środowisku,
Udział w ciekawych projektach
Stabilne zatrudnienie.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".
« Inżynier Wsparcia Sprzedaży
Programista JavaScript - obszar Smart TV »