asystentka w dziale operacyjnym

Filed under: Warszawa | Administracja biurowa

Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.

biegła znajomość języka angielskiego (konieczność)
doświadczenie w pracy jako recepcjonistka/asystentka
znajomość Excel, Word, Power Point
wyższe wykształcenie
wielozadaniowość, umiejętność nadawania priorytetu zadaniom
doświadczenie w obsłudze klienta
optymizm, komunikatywność
postawa pro klient
skuteczne umiejętności rozwiązywania problemów


obsługa przychodzących zamówień od klientów, we współpracy z Centrum Obsługi
zapewnienie ogólnej obsługi klienta w sposób profesjonalny (odbieranie telefonów, udzielanie odpowiednich informacji)
wsparcie zespołu sprzedaży (organizowanie podróży i rezerwacji hoteli itp.)
współpraca z działami sprzedaży, planowania, logistyki i finansów
pomoc w przygotowaniach przetargów publicznych
wsparcie na recepcji, obsługa imprez i akcji marketingowych
wykonywanie innych obowiązków administracyjnych oraz projektów w zależności od potrzeb
« Key Account Manager
Przedstawiciel Handlowy - rynki UE /Rosja/Skandynawia (nr ref. Okna2/2014/nazwa kraju) »