kontroler rozliczeń do spraw dystrybucji i przekazywania sald, kart kontowych oraz obsługi KDW

Filed under: Zielona Góra | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 178001

Izba Skarbowa w Zielonej Górze

Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
kontroler rozliczeń

do spraw dystrybucji i przekazywania sald, kart kontowych oraz obsługi KDW

w Samodzielnym Referacie Rachunkowości

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Izba Skarbowa

ul. Generała Władysława Sikorskiego 2

65-454 Zielona Góra

Miejsce wykonywania pracy:

Zielona Góra

Lubuski Urząd Skarbowy ul. dr Pieniężnego 24 65-054 Zielona Góra

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

analizuje i przygotowuje dokumenty związane ze zmianą właściwości miejscowej podatnika w celu właściwego przekazania sald w trakcie roku podatkowego;

analizuje realizację dochodów budżetowych w celu ich przekazania do budżetu państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. Wystawia decyzje dla JST oraz podejmuje czynności zmierzające do wyegzekwowania nadpłat JST;j

sprządza i przekazuje sprawozdania zbiorcze o dochodach jednostek samorządu terytorialnego w celu prawidłowej realizacji dochodów budżetowych;

analizuje i kontroluje dokonywane wpłaty niezaewidencjonowane na kontach szczegółowych podatników i płatników w celu ich wyjasnienia i prawidłowego zaksięgowania;

analizuje zaksięgowane transakcje dotyczące decyzji UKS, US i korekt deklaracji pod względem zrealizowanych wpłat i zwrotów oraz właściwego oznaczenia na kartach księgowych karnego oprocentowania wynikającego z uchylonych decyzji w celu przekazania prawidłowych sprawozdań dla stanowiska zajmującego się koordynacją sprawozdań w US;

przygotowanie informacji o przedawnionych nadpłatach i zaległościach, przekazanie ich do dalszej analizy na stanowiska obsługi kart kontowych oraz innych komórek, gromadzenie informacji, sporządzanie odpowiednich dokumnentów w celu zapobiegania przedawnieniom oraz przekazania przedawnionych nadpłat na rachunek budżetu Państwa;

analiza i rozliczenie roczne płatników i podatników;

prowadzenie kart kontowych osób trzecich - przeniesienie odpowiedzialności za zobowiązania podmiotów związanych - jako zapisów pozabilansowych w księgach rachunkowych, analiza kart kontowych podmiotów związanych. Prowadzenie rejestrów osób trzecich i kart rozliczenia ich zobowiązań poza systemem.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

stres związany z kontaktami z podatnikami,

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

wykonanie czynności typowej pracy biurowej za pomocą komputerów oraz urządzeń

biurowych,

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w rachunkowości;

pozostałe wymagania niezbędne:

podstawy znajomości przepisów podatkowych i ordynacji podatkowej;

znajomość obsługi komputera, obsługa aplikacji biurowych,

komunikatywność,

umiejętność pracy w zespole;

Wymagania dodatkowe

wykształcenie wyższe;

przeszkolenie z obsługi programu POLTAX 2B,

doświadczenie zawodowe powyżej roku w urzędzie skarbowym na stanowisku związanym z rozliczaniem podatków (wymiar, księgowość podatkowa)

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

Termin składania dokumentów: 2016-02-29

Miejsce składania dokumentów:

Izba Skarbowa

ul. Generała Władysława Sikorskiego 2

65-454 Zielona Góra

Inne informacje:

Inne informacje:

W ofercie należy podać dane kontaktowe, adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie testu e-mailem lub telefonicznie. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę oraz własnoręczny i czytelny podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie BIP Izby w zakładce Ogłoszenia o pracy). List motywacyjny powinien być czytelnie i własnoręcznie podpisany. Oferty dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wyłonionym podczas naboru, oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone. Testy rekrutacyjne oraz rozmowy kwalifikacyjne odbywają się w siedzibie Izby Skarbowej w Zielonej Górze. Dodatkowe informacje można uzyskać po nr tel. 68 456 07 60"
« Senior Developer PHP-Framewofk Zend
referent w Dziale Rachunkowości »