Asystent/ka zarządu

Filed under: Wrocław | Administracja biurowa

Dla lidera w branży oprogramowania do komunikacji online, będącego na rynku od ponad dziesięciu lat, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka Zarządu

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

Zarządzanie administracją biura

Przygotowywanie prezentacji, raportów oraz zestawień na potrzeby Zarządu
Wsparcie księgowości (możliwość nabycia pierwszego doświadczenia w dziale księgowym)
Organizowanie wyjazdów służbowych
Administrowanie dokumentacją przy użyciu upoważnień

Wymagania:

Doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku (min 6 miesięcy)
Wielozadaniowość
Bardzo dobra znajomość MS Office
Umiejętność analitycznego myślenia
Umiejętność zarządzania własnym czasem
Komunikatywność
Prawo jazdy kat. B
Znajomość jezyka angielskiego min. na poziomie B2

Oferujemy:

Ciekawą i odpowiedzialną pracę

Przyjazną atmosferę pracy
Możliwość rozwoju zawodowego
Atrakcyjne wynagrodzenie
Możliowść zdobycia doświadczenia już w okresie studiów
Elastyczne godziny pracy
Forma zatrudnienia - umowa zlecenie lub B2B
Rozwój

Zachęcamy do aplikowania studentów ostatnich lat chcących zdobyć doświadczenie w pracy biurowej

Aplikuj już teraz: [Apply online]

W dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić oświadczenie o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833." Inter-Permit Group Sp. z o.o. Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia 8626
« iOS Software Developer
Talent Sourcer IT/ Future Consultant IT »