Specjalista do Wydziału Finansowo - Księgowego w Departamencie Budżetu i Finansów

Filed under: Warszawa | Administracja Publiczna

KRAJOWA RADA RADIOFONII I TELEWIZJI
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty do Wydziału Finansowo- Księgowego w Departamencie Budżetu i Finansów
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Kardynała S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Specjalista do Wydziału Finansowo - Księgowego w Departamencie Budżetu i Finansów
Miasto: Warszawa
Region: mazowieckie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy, a w szczególności:
Dekretowanie i księgowanie dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych Biura dotyczących wydatków i kosztów zgodnie z zasadami rachunkowości, odpowiednio: w zakresie klasyfikacji paragrafów, w układzie zadaniowym oraz strukturalnym,
Miesięczne uzgadnianie zaksięgowanych wydatków z zaangażowaniem na koncie 998.
Miesięczne uzgadnianie zaksięgowanych wydatków z kosztami zespół 4.
Sporządzanie sprawozdań: Rb-23, Rb28, Rb-Z, Rb-Wsb.
Przygotowywanie danych i raportów dla celów sprawozdawczości finansowej.
Sporządzanie miesięcznych informacji z realizacji wydatków o charakterze reprezentacyjnym w podziale na użytkowników kart VISA.
Obsługa programu TREZOR- informatycznego systemu obsługi budżetu państwa.
Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych.
Sporządzanie przelewów.
Archiwizacja dokumentacji księgowej.
Zastępstwo w ramach obsługi kasowej m.in. w zakresie kasy dewizowej, rozliczania delegacji.
Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe, ekonomiczne o kierunku rachunkowość, finanse, doświadczenie zawodowe: minimum 5 letni staż pracy na stanowisku w księgowości, udokumentowany roczny staż pracy w księgowości w jednostce budżetowej lub sektorze finansów publicznych, bardzo dobra znajomość przepisów m.in.: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, sprawozdawczości budżetowej, bardzo dobra znajomość zagadnień księgowości budżetowej.
Wymagania dodatkowe: obsługa programu Trezor, Bankowości elektronicznej NBP, obsługa programów księgowych, edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego, systematyczność, dokładność i odpowiedzialność, sumienność w wykonywaniu codziennej pracy, umiejętność organizacji pracy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia: list motywacyjny,
życiorys (CV), oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacyjnych, oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany niezbędny staż pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia, a także wykonywane czynności na poprzednich stanowiskach pracy (np. zakresy obowiązków).
Termin składania dokumentów: do 24 lutego 2016 roku
Miejsce składania dokumentów:
Oferty należy przesłać na adres:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Kardynała S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa lub składać od poniedziałku do piątku w godz. 8.15-16.15 w Kancelarii Ogólnej Biura KRRiT z dopiskiem rekrutacja specjalista ds. wydatków WFK.
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.
« PRZEDSTAWICIEL/KA MEDYCZNY - na województwo ŁÓDZKIE
SAMODZIELNY PRACOWNIK DS. CERTYFIKACJI TSI/ HOMOLOGACJI POJAZDÓW »