Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży produktów Premium- jęz. włoski

Filed under: Warszawa | Obsługa klienta - Call Center

Opis stanowiska:
Kompleksowa obsługa klientów w języku włoskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień
Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji
Administrowanie logistyczną obsługą zamówień
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Wymagania:
Biegła znajomość języka włoskiego
Min. 6 miesiecy doświadczenia w sprzedaży i/lub rozwiniete umiejetnosci sprzedażowe
Wcześniejsze doświadczenie w Call Center sprzedażowym - bedzie duzym atutem
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Komunikatywność i płynność językowa
Swobodne posługiwanie się komputerem
Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy
Elastyczne godziny pracy
Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu)
Pakiet szkoleń
Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy
Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy)
Możliwość wsparcia przy relokacji

Możesz złożyć cv również bezpośrednio na naszej stronie: http://bpopoland.talentbase.pl/cp/j/4600/a/4/specjalista-ds-obslugi-klienta-i-sprzedazy-produktow-premium-jez-wloski
« Koordynator Projektów Klienta (QMAF QC_WNS)
Asystent ds. Importu »