Specjalista ds. Trade Marketingu
Filed under: Warszawa | Marketing, Promocja, PR
Accenture is a global management consulting, technology services and outsourcing company, with more than 358,000 people serving clients in more than 120 countries. Combining unparalleled experience, comprehensive capabilities across all industries and business functions, and extensive research on the worlds most successful companies, Accenture collaborates with clients to help them become high-performance businesses and governments. The company generated net revenues of US$31.0 billion for the fiscal year ended Aug. 31, 2015. Its home page isKariera w obszarze konsultingu jest zróżnicowana i stymulująca. Każdy projekt stanowi ciekawe wyzwanie i umożliwia kontakt z nowymi klientami, zagadnieniami biznesowymi, technologiami i ludźmi. Poszukujemy pracowników potrafiących kwestionować konwencjonalny sposób myślenia i będących w stanie oferować unikalne i innowacyjne rozwiązania dla naszych klientów. Nasza firma to miejsce, w którym możesz pracować z najzdolniejszymi ludzi w biznesie i technologii określając nowe możliwości i podejmując najtrudniejsze wyzwania. Najlepsze miejsce aby rozwinąć swoje umiejętności i karierę; gdzie możesz wykorzystać nasze doświadczenie i przełomowe badania, pomagając klientom osiągnąć maksymalną efektywność w biznesie.
Jeśli jest to Twój pomysł na typowy dzień pracy to Accenture jest odpowiednim miejscem dla Ciebie!
Specjalista ds. Trade Marketingu
Charakterystyka pracy:
Tworzenie i wdrażanie rozwiązań dla największych polskich i zagranicznych firm.
Współpraca z klientem na wszystkich etapach projektu.
Projektowanie rozwiązań (procesów) w wybranych obszarach.
Prowadzenie warsztatów dla klientów.
Koordynowanie i organizacja pracy zespołu.
Budowanie nowoczesnych rozwiązań.
Współpraca z agencjami marketingowymi, domami mediowymi, produkcyjnymi i drukarniami.
Kwalifikacje:
Wykształcenie wyższe (preferowany profil marketing / sprzedaż).
Minimum 2 letnie doświadczenie w opracowywaniu strategii rozwoju i promocji produktów.
Doświadczenie w rozwoju współpracy z dystrybutorami, tworzeniu i wdrażaniu standardów merchandising'u oraz z działami produkcji i finansów w ramach prowadzenia bieżących projektów.
Doświadczenie we współpracy z działami rozwoju nad opracowaniem nowych produktów oraz doświadczenie w ich wprowadzaniu na rynek.
Doświadczenie we współpracy z działami sprzedaży.
Znajomość nowoczesnych kanałów sprzedaży i dystrybucji.
Umiejętność oceny wyników promocji i maksymalizacji stopy zwrotu z promocji (ROI).
Znajomość współczesnych narzędzi wspierających tworzenie i zarządzanie promocjami.
Dobra znajomość procesów marketingowych i funkcjonowania współczesnych działów marketingu, sprzedaży i dystrybucji.
Doświadczenie w pracy o charakterze projektowym.
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Umiejętność analitycznego myślenia.
Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów.
Wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Dyspozycyjność oraz mobilność w zakresie realizacji projektów na terenie całej Polski oraz poza granicami kraju. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie.
Oferujemy:
Jasno zdefiniowaną ścieżkę kariery i atrakcyjne możliwości rozwoju zawodowego.
Dostęp do nowoczesnych systemów wymiany wiedzy i informacji.
Atrakcyjny pakiet szkoleń (w tym szkolenia zagraniczne i technologiczne).
Perspektywę poznania wielu branż - min. FMCG, retail.
Realizację projektów na terenie Polski oraz poza granicami kraju.
Przyjazną atmosferę pracy, cykliczne spotkania integracyjne, możliwość rozwijania pozazawodowych zainteresowań w klubach tematycznych.
Bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, karnety sportowe, vouchery lunchowe, korporacyjna karta kredytowa American Express Gold.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić oświadczenie o następującej treści:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Accenture Sp. z o.o. lub inny podmiot grupy Accenture w celach rekrutacyjnych oraz na umieszczenie i przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych, również po okresie rekrutacji, w bazie danych firmy Accenture Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, 00-121, przy ul. Siennej 39, lub innego podmiotu grupy Accenture, a także na ich przekazywanie do państw trzecich w ramach grupy Accenture, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Powyższe dane podaję dobrowolnie. Zostałem (-am) poinformowany (-a) o prawie dostępu do treści danych oraz możliwości ich poprawiania."
Accenture nie dyskryminuje kandydatów ze względu na rasę, religię, kolor skóry, płeć, wiek, niepełnosprawność, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, lub jakiegokolwiek inne kryterium niedopuszczalne na podstawie polskiego prawa.