Specjalista ds. obsługi reklamacji z j. angielskim
Filed under: Łódź | Infolinia-Call Center-Obsługa Klienta
Specjalista ds. obsługi reklamacji z j. angielskim 9-26-38337/GP Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, w związku z rozwojem poszukujemy kandydatów zainteresowanych rozwojem zawodowym na stanowisku: Specjalisty ds. obsługi reklamacji z j. angielskim.Zakres obowiązków:
odbieranie oraz sprawdzanie zapytań/reklamacji klienta,
dbanie o terminowe rozpatrywanie zapytań,
monitorowanie procesu fakturowania,
kontakt z zespołem customer service.
WYMAGANIA
wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, itp.),
2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
biegła znajomość języka angielskiego,
znajomość systemu SAP - mile widziane,
dokładność i rzetelność,
bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
umiejętność pracy pod presją czasu.
KORZYŚCI
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubepieczenie, karta lunchowa),
możliwośc rozwoju w międzynarodowych strukturach,
możliwość rozwoju kompetencji poprzez udział w szkoleniach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".