naczelnik do spraw kierowania Wydziałem do spraw planowania strategicznego

Filed under: Warszawa | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177528

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
naczelnik

do spraw kierowania Wydziałem do spraw planowania strategicznego

w Centrum Informacyjnym Rządu

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Al. Ujazdowskie 1/3

00-583 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

koordynowanie i nadzorowanie pracy Wydziału w zakresie przygotowywania globalnych i sektorowych strategii i analiz społeczno gospodarczych

nadzorowanie przygotowywania opinii i prognoz w oparciu o sporządzone analizy, wyszukiwania, przetwarzania, analizowania, wnioskowania i wizualizacji danych z różnych źródeł oraz sporządzania baz danych i raportów

nadzorowanie monitorowania trendów społecznych oraz opracowywania profili sytuacji społeczno - gospodarczych

współpraca z podmiotami badawczymi, partnerami społecznymi i instytucjami międzynarodowymi w zakresie zwiększania jakości informacji i pogłębiania wiedzy na temat stosowania odpowiednich narzędzi analitycznych

nadzorowanie sporządzania notatek i materiałów informacyjnych w celu dostarczania aktualnej informacji dotyczącej prowadzonych spraw

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braillea lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

pozostałe wymagania niezbędne:

powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze analiz w sektorze publicznym lub prywatnym

znajomość aktualnej sytuacji społeczno- gospodarczej

umiejętność przeprowadzania analiz

umiejętność analitycznego myślenia

znajomość języka angielskiego na poziomie B1

Wymagania dodatkowe

wykształcenie wyższe magisterskie w obszarze stosunków międzynarodowych

powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem zadaniowym

kreatywność

umiejętność pracy w zespole

znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)

umiejętność samodzielnego wyszukiwania danych ogólnie dostępnych oraz danych z serwisów płatnych

znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),

kopie świadectw pracy, zaświadczeń, referencji, zakresów obowiązków lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe/staż pracy (rodzaj i długość)

kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych (zaświadczenia, certyfikat potwierdzający znajomości języka na wskazanym poziomie)

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

kopie świadectw pracy, zaświadczeń, referencji, zakresów obowiązków lub innych dokumentów potwierdzających wymagane dodatkowe doświadczenie zawodowe/staż pracy (rodzaj i długość)

kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych (wykształcenia, zaświadczeń oraz dokumentu potwierdzającego znajomość języka na wskazanym poziomie)

Termin składania dokumentów: 2016-02-18

Miejsce składania dokumentów:

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Biuro Dyrektora Generalnego

Al. Ujazdowskie 1/3

00-583 Warszawa

z dopiskiem: BDG.WSP.7122.3.1.2./01/16, pok. 234.

Inne informacje:

Inne informacje:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do KPRM).

Życiorys preferowany wg wzoru zamieszczonego w BIP KPRM (zakładka: kontrola i nadzór, dokumenty, inne dokumenty).

Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce Praca w KPRM pod adresem

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części wymagane dokumenty i oświadczenia. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce Praca w KPRM pod adresem

http://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/1915,Praca-w-KPRM.html

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 694 - 65- 95
« Sales Manager (branża transportowa)
starszy referent w Drugim Samodzielnym Referacie Postępowań Podatkowych w Urzędzie Skarbowym Poznań-Grunwald »