główny specjalista do spraw zabytków nieruchomych

Filed under: Olsztyn | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177722

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie

Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Konserwator Zabytków
poszukuje kandydatów na stanowisko:
główny specjalista

do spraw zabytków nieruchomych

Wydział ds. Inspekcji Zabytków Nieruchomych i Ruchomych - IZNR

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Część etatu

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

--Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie, ul. Podwale 1, 10

Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

prowadzenie działań w celu przygotowania projektów postanowień, decyzji administracyjnych, zaleceń konserwatorskich i opinii w/s prac przy zabytkach nieruchomych;

prowadzenie inspekcji i kontroli obiektów nieruchomych w celu stwierdzenia stanu zachowania, określenia sposobu prawidłowości użytkowania, oceny zakresu i prawidłowości wykonywanych prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych potwierdzone protokołami z powyższych czynności oraz zakończone stosownymi zaleceniami i właściwymi decyzjami;

przygotowywanie zaleceń pokontrolnych oraz decyzji, a także prowadzenie administracyjnych postępowań egzekucyjnych, w celu wyegzekwowania obowiązków spoczywających na dysponentach zabytków;

uczestnictwo w komisjach konserwatorskich oceniających zakres i prawidłowość prowadzonych prac konserwatorskich; dokonywanie analizy w celu zatwierdzenia kosztorysów prac przy zabytkach nieruchomych w przypadku dofinansowania z budżetu państwa i innych źródeł;

przygotowywanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego, decyzji o warunkach zabudowy, wnioski do właściwych organów nadzoru budowlanego i ochrony środowiska oraz terenowych organów administracji rządowej i samorządowej dotyczących wszczęcia postępowania administracyjnego bądź do prokuratury celem wszczęcia postępowania karnego;

przygotowywanie projektów wniosków i postanowień w celu uzgodnienia projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zaopiniowania studiów i kierunków zagospodarowania przestrzennego, poprzez zbieranie niezbędnych informacji w tym zakresie i przekazywanie ich bezpośredniemu przełożonemu;

przygotowywanie materiałów i dostarczanie informacji w celu ustalenia zakresu ochrony obiektów i obszarów; zgłaszanie wniosków dotyczących kwalifikacji do wpisania wyżej wymienionych do rejestru zabytków oraz ustanowienia innych form ochrony zgodnie z ustawą;

przygotowywanie projektów pism, postanowień i decyzji w zakresie uregulowanym przepisami ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz przepisami prawa powiązanymi z w/w ustawą, zwłaszcza ustawy o gospodarce nieruchomościami w celu zbycia lub podziału obiektu wpisanego do rejestru zabytków.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

1. praca administracyjno biurowa;

2. praca w terenie;

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy:

1. praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),

2. ograniczona możliwość poruszania się po budynku brak wind, podjazdu, drzwi o odpowiedniej szerokości,

3. zmienne warunki atmosferyczne pracy w terenie.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe w zakresie: zabytkoznawstwo; ochrona dóbr kultury, historia sztuki lub architektura, budownictwo, konserwacja zabytków, archeologia, muzealnictwo lub wyższe + studia podyplomowe w ww. kierunkach lub w zakresie zabytków techniki i przemysłu;

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze ochrony i opieki nad zabytkami

pozostałe wymagania niezbędne:

znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;

znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

znajomość Prawa budowlanego;

ustawa o dostępie do informacji publicznej;

znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;

znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego;

znajomość ustawy o opłacie skarbowej;

znajomość ustawy o ochronie przyrody;

znajomość rozporządzeń i innych aktów wykonawczych do w/w ustaw;

Wymagania dodatkowe

wykształcenie: inne studia podyplomowe kierunkowe

4 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej

kursy, szkolenia bhp, p.poż

umiejętność obsługi urządzeń biurowych (komputer, skaner, kserokopiarka, aparat fotograficzny, fax)

znajomość języka niemieckiego/angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

kopie świadectw pracy a gdy osoba pozostaje w stosunku pracy, zaświadczenie potwierdzające 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze ochrony i opieki nad zabytkami;

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów: 2016-02-22

Miejsce składania dokumentów:

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków

Podwale 1

10-076 Olsztyn

Inne informacje:

Inne informacje:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie

w terminie wszystkich wymaganych dokumentów, w tym oświadczeń zawierających własnoręczny podpis aplikanta.

Lista osób spełniająca wymogi formalne zostanie udostępniona w siedzibie Urzędu oraz w BIP Urzędu na stronie internetowej

Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu.

Oferty niekompletne oraz złożone po terminie (liczy się data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.

Kandydaci/ kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie jego przeprowadzenia.

Po zakończeniu rekrutacji oferty odrzucone podlegają komisyjnemu zniszczeniu w terminie nie wcześniej niż 30 dni od zakończenia rekrutacji.

Prosimy o przesyłanie dokumentów z dopiskiem Nabór na stanowisko Głównego Specjalisty ds. zabytków nieruchomych.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem (89) 521-85-32.
« Pracownik magazynu
Czynności magazynowe »