Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta
Filed under: Kraków | Obsługa klienta - Call Center
Agencja doradztwa personalnego i pracy tymczasowej AP Uniapol Development Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu poszukuje osób zainteresowanych pracą.Nr certyfikatu o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia: 2150
Stanowisko: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków, ul. Zabłocie
Opis stanowiska:
- telefoniczny kontakt z Klientem
- przedstawienie oferty sprzedażowej
- stosowanie technik sprzedaży w praktyce
Wymagania:
- dobra dykcja
- dyspozycyjność
- komunikatywność
- chęć rozwoju
- płynna obsługa komputera
- doświadczenie nie jest konieczne
Oferujemy:
- możliwość dostosowania godzin pracy do indywidualnych potrzeb
- stałą podstawę wynagrodzenia oraz atrakcyjny system prowizyjny i dodatek motywacyjny
- profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy, za które kandydat otrzymuje wynagrodzenie
- stałe wsparcie w trakcie realizacji projektu (coaching, doszkolenia)
- pakiety bonusowe: wejściówki na siłownie i fitness (które znajdują się w budynku pracy), punkty za każdą sprzedaż wymieniane na nagrody oraz atrakcyjne konkursy
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania aplikacji.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie klauzuli "Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. Nr 133 poz.883) "
ABY APLIKOWAĆ PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE: http://uniapol.startpraca.pl/application/form/194965/141/1