Manager ds. obsługi klienta

Filed under: Szczecin | Obsługa klienta - Call Center

Dla naszego Klienta, ogólnopolskiej firmy, poszukujemy obecnie:

Manager ds. obsługi klienta
Lokalizacja: Szczecin

Nasz klient oferuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus prowizja
-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-kartę Multisport
-wsparcie handlowe, produktowe, coaching

Obowiązki:
- samodzielna realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
-zbudowanie portfela nowych klientów
-przygotowywanie kalkulacji i ofert handlowych
-prowadzenie negocjacji
-monitorowanie rynku

Wymagania:
- min.2 letnie doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z klientami B2B, poparte sukcesami
-szeroka znajomość lokalnego rynku średnich i dużych przedsiębiorst
-mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług
-umiejętność przygotowywania raportów, zestawień
-prawo jazdy kat.B



Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim z dopiskiem Manager ds. obsługi klienta na adres mailowy:

[Apply online]

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 91 814 52 51 E-mail: [Apply online]
http://www.experts.lsj.pl | http://www.lsj.pl
« Przedstawiciel handlowy
Customer Service Representative (Italian) »