Complaint Handling Team Leader
Filed under: Łódź | Infolinia-Call Center-Obsługa Klienta
Complaint Handling Team Leader 9-26-38427/GP Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, w związku z rozwojem poszukujemy kandydatów zainteresowanych rozwojem zawodowym na stanowisku: Complaint Handling Team Leader.Zakres obowiązków:
zarządzanie 10-osobowym zespołem,
wyznaczenie zadań, delegowanie obowiązków, motywowanie i wsparcie zespołu,
dbanie o sprawną i jakościa obsługę reklamacji składanych przez klientów,
przygotowywanie analiz biznesowych,
praca nad usprawieniem procesu rozwiązywania zapytań klientów,
zapewnienie poprawności oraz terminowości realizowanych zadań.
WYMAGANIA
wykszatłcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, itp.),
doświadczenia w zarządzaniu praca zespołu,
min. 3-letnie doświadczenie w obszarze produkcji/logistyki,
kilkuletnie doświadczenie w obsłudze klienta,
znajomość systemu SAP - mile widziane,
znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym,
bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
umiejętność pracy pod presją czasu.
KORZYŚCI
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubepieczenie, karta lunchowa),
możliwośc rozwoju w międzynarodowych strukturach,
możliwość rozwoju kompetencji poprzez udział w szkoleniach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".