starszy inspektor do spraw obsługi wierzytelności

Filed under: Olsztyn | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 178021

Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy inspektor

do spraw obsługi wierzytelności

w Zespole ds. Inwentaryzacji i Windykacji Należności Budżetowych w Wydziale Finansów KWP w Olsztynie

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

--Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10

Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

prowadzenie postępowań w trybie egzekucji administracyjnej i cywilnej wobec dłużników,

opracowywanie dokumentacji związanej z odroczeniem, umorzeniem lub rozłożeniem na raty spłaty należności,

prowadzenie korespondencji z dłużnikami i organami egzekucyjnymi w celu udzielenia wyjaśnień w prowadzonych sprawach.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

praca o charakterze administracyjno - biurowym, praca przy komputerze

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

w budynku brak wind i podjazdów.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansowo - księgowym.

pozostałe wymagania niezbędne:

poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).

znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, KPA, i postępowania egzekucyjnego w administracji;

znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych;

komunikatywność, własna inicjatywa, systematyczność, umiejętność interpretacji przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole

Wymagania dodatkowe

wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne.

doświadczenie w zakresie windykacji należności dochodów budżetowych 2 lata.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),

kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu), w tym wymagane doświadczenie 1 roku w obszarze finansowo - księgowym.

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych (2 lata doświadczenia w windykacji należności dochodów budżetowych);

kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;

referencje.

Termin składania dokumentów: 2016-02-26

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Wojewódzka Policji

Partyzantów 6/8

10-959 Olsztyn

z dopiskiem "oferta na stanowisko - starszy inspektor Zespole ds. Inwentaryzacji i Windykacji Należności Budżetowych w Wydziale Finansów - nr ogłoszenia 178021"

Inne informacje:

Inne informacje:

- umowa o pracę w celu zastępstwa;

- oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);

- oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie;

- ocena wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów określonych w części ogłoszenia Wymagane dokumenty i oświadczenia. Kompletna oferta obejmuje wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

- złożone dokumenty nie będą zwracane;

- kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych), określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji;

- proponowane wynagrodzenie :

- mnożnik - 1,000 kwoty bazowej

- dodatek z tytułu wysługi lat.

- publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata;

- do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne;

- dodatkowe informacje: tel. (0-89) 522-53-84.
« Specjalista ds. Kadr i Płac z językiem angielskim
Księgowa ds. kontroli faktur »