Asystent działu obsługi klienta niemieckojęzycznego

Filed under: Katowice | Biuro i Administracja

Asystent działu obsługi klienta niemieckojęzycznego 7-24-33897/GP Nasz Klient, międzynarodowa, prężnie działająca firma z obszaru outsourcingu usług, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego chętnych do dołączenia do zespołu odpowiedzialnego za obsługę klientów zagranicznych.

Zakres obowiązków:
mailowe i telefoniczny kontakt z klientami niemiecnojęzycznymi
rejestrowanie nadchodzących zapytań w systemie informatycznym firmy
tworzenie raportów i zestawień
dbanie o pozytywny wizerunek firmy

WYMAGANIA

przynajmniej dobra (min. B2) znajomość języka niemieckiego (zarówno w mowie jak i w piśmie)
mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
min. wykształcenie średnie
dobra znajomość obsługi komputera (MS Office) oraz Internetu
doświadczenie w obsłudze klienta lub w pracy na stanowiskach administracyjnych będzie mile widziane

KORZYŚCI

stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
elastyczne godziny pracy
możliwość poszerzania swoich kompetencji językowych poprzez codzienny kontakt z osobami niemieckojęzycznymi
możliwośći rozowju w strukturach firmy
atrakcyjne wynagrodzenie, premie oraz świadczenia pozapłacowe (prywatna opieka zdrowotna, szkolenia)

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".
« Trener kursu: Rejestratorka medyczna
Back Office Support - praca z językiem niemieckim, duńskim, holenderskim, francuskim! »