pracownik wsparcia technicznego

Filed under: Warszawa | Informatyka - Programowanie

INM Sp. z o.o. poszukuje osób kreatywnych, szukających nowych
wyzwań oraz chcących odnieść sukces w branży teletechnicznej

W chwili obecnej prowadzimy rekrutację na stanowisko:

pracownik wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Warszawa
OBOWIĄZKI:

Odbieranie zgłoszeń, ewidencjonowanie, ich obsługa, samodzielne rozwiązywanie problemów lub przy współdziałaniu pozostałych linii wsparcia,
Monitorowanie czasu obsługi incydentów, a w przypadku jego przekroczenia podejmowanie odpowiednich kroków,
Udzielanie wsparcia funkcjonalnego Użytkownikom,
Udział w tworzeniu procedur i instrukcji.


WYMAGANIA:
Dyspozycyjność, gotowość do pracy zmianowej,
Wykształcenie minimum średnie - preferowani studenci ostatnich lat studiów o profilu informatycznym,
Znajomość systemów Microsoft Windows, oprogramowania Microsoft Office w stopniu zaawansowanym,
Znajomość podstawowych zasad pracy w Help Desk,
Minimum roczne doświadczenie w pracy w Help Desk,
Umiejętność prowadzenia rozmów przez telefon, udzielania porad, diagnozowanie sieci/sprzętu,
Umiejętność pracy pod wpływem stresu i presji czasu,

OFERUJEMY:

System szkoleń związany z wykonywaną pracą,
Atrakcyjny system wynagrodzeń
Ciekawą i pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się firmie
Niezbędne narzędzia pracy
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie swojej aplikacji na nasz adres e-mail: [Apply online]. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. W treści maila proszę wpisać stanowisko, o które się Państwo ubiegają.

Prosimy również o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm."
« Koordynator rejestracji medycznej (m/k) (nr ref. KNM/WAW/0516)
Operator Maszyn »