Asystent działu obsługi klienta niemieckojęzycznego

Filed under: Katowice | Administracja biurowa

Opis stanowiska:
Nasz Klient, międzynarodowa, prężnie działająca firma z obszaru outsourcingu usług, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego chętnych do dołączenia do zespołu odpowiedzialnego za obsługę klientów zagranicznych.Zakres obowiązków: mailowe i telefoniczny kontakt z klientami niemiecnojęzycznymi rejestrowanie nadchodzących zapytań w systemie informatycznym firmy tworzenie raportów i zestawień dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania:
przynajmniej dobra (min. B2) znajomość języka niemieckiego (zarówno w mowie jak i w piśmie) mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego min. wykształcenie średnie dobra znajomość obsługi komputera (MS Office) oraz Internetu doświadczenie w obsłudze klienta lub w pracy na stanowiskach administracyjnych będzie mile widziane

Oferujemy:
stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę elastyczne godziny pracy możliwość poszerzania swoich kompetencji językowych poprzez codzienny kontakt z osobami niemieckojęzycznymi możliwośći rozowju w strukturach firmy atrakcyjne wynagrodzenie, premie oraz świadczenia pozapłacowe (prywatna opieka zdrowotna, szkolenia)
« Pracownik hali Market Budowlany
Asystent/ka zarządu »