Kierownik Zespołu Helpdesk
Filed under: Warszawa | Informatyka - Programowanie
Numer referencyjny: ref3007145115Dla naszego klienta, wiodącej firmy, dostarczającej rozwiazania IT, poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Zespołu Helpdesk
Zadania:
* Rozbudowa i zarządzanie zespołem helpdesk
* Monitorowanie codziennej pracy zespołu pierwszej linii wsparcia
* Tworzenie i zarządzanie grafikiem pracy członków zespołu
* Prowadzenie coachingu, szkoleń dla pracowników zespołu helpdesk
* Wsparcie podległych pracowników w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów
* Nadzór nad stałą współpracą z klientami zewnętrznymi
* Optymalizacja działań zespołu wsparcia
* Monitorowanie budżetu, tworzenie zestawień finansowych
* Bliska współpraca z zarządem
Nasze oczekiwania:
* Ugruntowane minimum dwuletnie doświadczenie w obszarze zarządzania kilkunastoosobowym zespołem helpdesk
* Znajomość modelu ITIL poparta doświadczeniem
* Praktyczna znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem usługami IT, organizowanie obszaru Service Desk
* Doświadczenie w pracy z klientem zewnętrznym będzie dodatkowym atutem
* Posiadanie przynajmniej jednego certyfikatu z zakresu ITIL
* Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
* Bardzo dobre umiejętności zarządzania pracą zespołu
* Bardzo dobre umiejętności planowania pracy zespołu
* Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Proponujemy:
* Stabilny system zatrudnienia
* Motywujący system premiowy
* Niezbędny pakiet szkoleń
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy podać numer referencyjny.