Kierownik Zespołu Helpdesk

Filed under: Warszawa | Informatyka - Programowanie

Numer referencyjny: ref3007145115



Dla naszego klienta, wiodącej firmy, dostarczającej rozwiazania IT, poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Zespołu Helpdesk





  Zadania:

* Rozbudowa i zarządzanie zespołem helpdesk

* Monitorowanie codziennej pracy zespołu pierwszej linii wsparcia

* Tworzenie i zarządzanie grafikiem pracy członków zespołu

* Prowadzenie coachingu, szkoleń dla pracowników zespołu helpdesk

* Wsparcie podległych pracowników w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów

* Nadzór nad stałą współpracą z klientami zewnętrznymi

* Optymalizacja działań zespołu wsparcia

* Monitorowanie budżetu, tworzenie zestawień finansowych

* Bliska współpraca z zarządem



  Nasze oczekiwania:

* Ugruntowane minimum dwuletnie doświadczenie w obszarze zarządzania kilkunastoosobowym zespołem helpdesk

* Znajomość modelu ITIL poparta doświadczeniem

* Praktyczna znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem usługami IT, organizowanie obszaru Service Desk

* Doświadczenie w pracy z klientem zewnętrznym będzie dodatkowym atutem

* Posiadanie przynajmniej jednego certyfikatu z zakresu ITIL

* Bardzo dobre umiejętności interpersonalne

* Bardzo dobre umiejętności zarządzania pracą zespołu

* Bardzo dobre umiejętności planowania pracy zespołu

* Bardzo dobra znajomość języka angielskiego



  Proponujemy:

* Stabilny system zatrudnienia

* Motywujący system premiowy

* Niezbędny pakiet szkoleń



 

W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy podać numer referencyjny.
« Obsługa kelnerska
Młodszy/ Starszy Księgowy w dziale O2C z j. holenderskim »