referent do spraw identyfikacji i rejestracji

Filed under: Wejherowo | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177869

Izba Skarbowa w Gdańsku

Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent

do spraw identyfikacji i rejestracji

Referacie Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Urząd Skarbowy w Wejherowie

ul. Sobieskiego 346

84-200 Wejherowo

Miejsce wykonywania pracy:

Wejherowo

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

przyjmowanie i przeprowadzanie kontroli formalnej zgłoszeń identyfikacyjnych i aktualizacyjnych NIP, udzielanie informacji z zakresu ewidencji i identyfikacji podatników i płatników

prowadzenie pod nadzorem: postępowań w sprawach nadania numerów NIP oraz zgłoszeń rejestracyjnych VAT w celu zarejestrowania podmiotu jako podatnika VAT oraz VATUE i wydawania potwierdzeń w tym zakresie, spraw dotyczących wydawania zaświadczeń

obsługa aplikacji SeRCe, POLTAX oraz innych użytkowanych aplikacji w celu rejestracji i aktualizacji danych podatników i płatników

przygotowywanie projektów wezwań podmiotów do usunięcia błędów i braków wykrytych w trakcie kontroli dokumentów oraz zbieranie informacji i przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania instytucji zewnętrznych dotyczących podatników celem udzielenia informacji będących we właściwości Urzędu

współpraca z pracownikami pozostałych komórek organizacyjnych Urzędu w zakresie udostępniania danych o podatnikach

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

praca biurowa - siedząca,

praca pod presją czasu,

obsługa klienta zewnętrznego,

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

praca przy komputerze, oświetlenie sztuczne i naturalne, budynek urzędu jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - posiada windę, narzędzia i materiały wykorzystywane w pracy to komputer i inne urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), praca na Sali Obsługi klienta.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

pozostałe wymagania niezbędne:

znajomość podstaw przepisów ustawy o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników,

znajomość podstaw przepisów ustawy Ordynacja podatkowa,

znajomość podstaw przepisów prawa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług.

Wymagania dodatkowe

komunikatywność,

doświadczenie zawodowe: 6 m-cy w pracy biurowej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe .

Termin składania dokumentów: 2016-02-22

Miejsce składania dokumentów:

Izba Skarbowa

DŁUGA 75/76

80-831 GDAŃSK

kancelaria I p. pok.104

Inne informacje:

Inne informacje:

Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności.

Proponowane wyngrodzenie : 2 248,61 zł.

W ofercie należy podać numer ogłoszenia.

Wymagane dokumenty, w szczególności składane oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata.

Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w urzędzie pocztowym lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej).

Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:

I - ocena złożonych dokumentów

II- sprawdzian wiedzy

III- rozmowa kwalifikacyjna.

Kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu będą powiadamiani telefonicznie o kolejnych etapach rekrutacji.

W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równa uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Informacje o sposobie postępowania z ofertami pracy kandydatów po zakończonym naborze:

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych w trakcie naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu z wyjątkiem dokumentów czterech najlepszych kandydatów, które przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po tym okresie podlegają komisyjnemu zniszczeniu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: (58) 30-02-300 wew. 501.
« Manager grupy Call Center
malarz / szpachlarz - Norwegia »