specjalista do spraw obsługi systemu TREZOR oraz sprawozdań budżetowych
Filed under: Warszawa | Administracja Publiczna
OGŁOSZENIE NR 177910Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
specjalista
do spraw obsługi systemu TREZOR oraz sprawozdań budżetowych
w Biurze Dyrektora Generalnego
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
ul. Chałubińskiego 4/6
00-928 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa
ul. Chałubińskiego 4/6 00-928 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Uruchamianie środków budżetowych dla dysponentów podległych oraz innych jednostek sektora finansów publicznych części 21 i 69. Sporządzanie zleceń płatności oraz przelewów w bankowości elektronicznej.
Obsługa systemu Trezor w szczególności w zakresie: opracowania harmonogramu dochodów i wydatków oraz jego bieżącej aktualizacji, sporządzania i bieżącej aktualizacji miesięcznych zapotrzebowań na środki budżetowe, zatwierdzania limitów dnia w cz. 21 i 69.
Sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jak również zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji jednostek podległych i nadzorowanych przez Ministra (Rb-N, Rb-Z, Rb-UN i Rb-UZ) w części 21 i 69, sporządzanie łącznych sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniach (Rb-70) w zakresie części 21 i 69.
Weryfikacja miesięcznych sprawozdań budżetowych na poziomie dysponenta części.
Nadzór na wydatkami inwestycyjnymi jednostek podległych w zakresie cz 21 i 69.
Rozliczanie środków przyznanych z rezerw budżetu państwa w zakresie części 21 i 69.
Opracowanie miesięcznych informacji z wykonania dochodów i wydatków budżetowych oraz zadań realizowanych przez dysponenta części w zakresie części budżetu państwa 21 i 69.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca z bazami danych/programami specjalistycznymi,
Obsługa klienta wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne,
e-mailowe.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku B (parter) oraz w budynku A (dostęp przy pomocy osób trzecich)
wejście do budynku A i B przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach A, B i C przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
winda w budynku A i B dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub studia podyplomowe z zakresu ekonomii
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w komórkach finansowych
pozostałe wymagania niezbędne:
znajomość przepisów prawa w zakresie finansów publicznych, dyscypliny finansów publicznych oraz ustawy o rachunkowości.
znajomość zasad planowania wydatków budżetu państwa i prognozowania dochodów.
znajomości zasad funkcjonowania administracji publicznej.
umiejętność współpracy.
rzetelność i terminowość.
samodzielność i inicjatywa.
umiejętności analityczne.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
Inne dokumenty i oświadczenia:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów: 2016-02-29
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Biuro Dyrektora Generalnego
Ul. Chałubińskiego 4/6
00-928 Warszawa
lub składać w kancelarii, ul. Chałubińskiego 4/6
z dopiskiem w liście motywacyjnym: BDG-1/16
Inne informacje:
Inne informacje:
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel.(0-22) 522 55 14.