specjalista do spraw obsługi systemu TREZOR oraz sprawozdań budżetowych

Filed under: Warszawa | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177910

Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
specjalista

do spraw obsługi systemu TREZOR oraz sprawozdań budżetowych

w Biurze Dyrektora Generalnego

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

ul. Chałubińskiego 4/6

00-928 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

ul. Chałubińskiego 4/6 00-928 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Uruchamianie środków budżetowych dla dysponentów podległych oraz innych jednostek sektora finansów publicznych części 21 i 69. Sporządzanie zleceń płatności oraz przelewów w bankowości elektronicznej.

Obsługa systemu Trezor w szczególności w zakresie: opracowania harmonogramu dochodów i wydatków oraz jego bieżącej aktualizacji, sporządzania i bieżącej aktualizacji miesięcznych zapotrzebowań na środki budżetowe, zatwierdzania limitów dnia w cz. 21 i 69.

Sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jak również zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji jednostek podległych i nadzorowanych przez Ministra (Rb-N, Rb-Z, Rb-UN i Rb-UZ) w części 21 i 69, sporządzanie łącznych sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniach (Rb-70) w zakresie części 21 i 69.

Weryfikacja miesięcznych sprawozdań budżetowych na poziomie dysponenta części.

Nadzór na wydatkami inwestycyjnymi jednostek podległych w zakresie cz 21 i 69.

Rozliczanie środków przyznanych z rezerw budżetu państwa w zakresie części 21 i 69.

Opracowanie miesięcznych informacji z wykonania dochodów i wydatków budżetowych oraz zadań realizowanych przez dysponenta części w zakresie części budżetu państwa 21 i 69.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca z bazami danych/programami specjalistycznymi,

Obsługa klienta wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne,

e-mailowe.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku B (parter) oraz w budynku A (dostęp przy pomocy osób trzecich)

wejście do budynku A i B przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych

szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach A, B i C przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych

winda w budynku A i B dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub studia podyplomowe z zakresu ekonomii

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w komórkach finansowych

pozostałe wymagania niezbędne:

znajomość przepisów prawa w zakresie finansów publicznych, dyscypliny finansów publicznych oraz ustawy o rachunkowości.

znajomość zasad planowania wydatków budżetu państwa i prognozowania dochodów.

znajomości zasad funkcjonowania administracji publicznej.

umiejętność współpracy.

rzetelność i terminowość.

samodzielność i inicjatywa.

umiejętności analityczne.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów: 2016-02-29

Miejsce składania dokumentów:

Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej

Biuro Dyrektora Generalnego

Ul. Chałubińskiego 4/6

00-928 Warszawa

lub składać w kancelarii, ul. Chałubińskiego 4/6

z dopiskiem w liście motywacyjnym: BDG-1/16

Inne informacje:

Inne informacje:

Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.

Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.

Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).

Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.

Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel.(0-22) 522 55 14.
« Spawacz (z nauką języka niemieckiego)
PHP Developer - Symfony2/Zend2 Framework »