Asystentka Zarządu

Filed under: Poznań | Biuro i Administracja

Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Poznań

Główne obowiązki: prowadzenie terminarza spotkań Przełożonego prowadzenie korespondencji, segregowanie i archiwizacja dokumentów tłumaczenie korespondencji i dokumentacji przygotowywanie dokumentacji na spotkania z klientami i dostawcami organizacja podróży służbowych przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu dbanie o sprawny przebieg informacji wewnątrz organizacji
Wymagania: wykształcenie wyższe biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie biegła umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu Office doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku dyspozycyjność oraz gotowość do częstych podróży służbowych, odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
łatwość nawiązywania kontaktów umiejętność planowania i organizacji czasu pracy nastawienie na realizację celów i skuteczność w działaniu odporność na stres dyspozycyjność prawo jazdy kat. B
Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji możliwość wykorzystywania umiejętności językowych w codziennej pracy realizację ciekawych, samodzielnych zadań
« Konsultant ds. kontaktu z klientem
księgowy/a »