referent do spraw obsługi podatników w zakresie udzielania informacji oraz przyjmowania deklaracji, zeznań podatkowych w podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatków od spadków i darowizn

Filed under: Pleszew | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177740

Izba Skarbowa w Poznaniu

Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent

do spraw obsługi podatników w zakresie udzielania informacji oraz przyjmowania deklaracji, zeznań podatkowych w podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatków od spadków i darowizn

w Dziale Obsługi Bezpośredniej

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Izba Skarbowa w Poznaniu

Pl. Cyryla Ratajskiego 5

61-726 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:

Pleszew

Urząd Skarbowy w Pleszewie ul. Bogusza 6 63-300 Pleszew

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Wprowadzanie do systemu danych ze złożonych deklaracji, zeznań i tworzenie rejestrów przypisów/odpisów,

Udzielanie informacji podatnikom w zakresie podatków od czynności cywilnoprawnych oraz spadków i darowizn a także przyjmowanie deklaracji i zeznań podatkowych,

Sporządzanie pisemnych odpowiedzi na zapytanie komorników i innych organów z klauzulą tajemnica skarbowa

Rejestrowanie dokumentów wpływających i wychodzących w aplikacji BIBLIOTEKA AKT, SZD

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca administracyjno-biurowa,

- praca przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,

- czas pracy zgodny z ustawą o służbie cywilnej.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

- praca wykonywana w budynku urzędu,

- budynek urzędu częściowo przystosowany do poruszanie się osób na wózku inwalidzkim (podjazd do budynku, toaleta przystosowana do osób niepełnosprawnych, brak windy),

- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym,

- narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, faks, telefon

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

znajomość ustawy Ordynacja podatków, ustawy o podatku od czynności cywilnoprawnych i podatku od spadków i darowizn, podatku dochodowego od osób fizycznych,

umiejętność obsługi programów użytkowych

Wymagania dodatkowe

umiejętność organizacji pracy własnej,

komunikatywność,

umiejętność pracy w zespole

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

kopie dokumentów potwierdzających okres i charakter dotychczasowego zatrudnienia

zaświadczenie z aktualnego miejsca pracy

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów: 2016-02-18

Miejsce składania dokumentów:

Izba Skarbowa

Pl. Cyryla Ratajskiego 5

61-726 Poznań

w zamkniętej kopercie z dopiskiem Oferta pracy US Pleszew OB

Inne informacje:

Inne informacje:

Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w ogłoszeniu. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą informowane.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończonym naborze.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 62 505 60 56
« Koordynator Projektu
Kucharz- Jastarnia »