referent do spraw obsługi podatników w zakresie udzielania informacji oraz przyjmowania deklaracji, zeznań podatkowych w podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatków od spadków i darowizn
Filed under: Pleszew | Administracja Publiczna
OGŁOSZENIE NR 177740Izba Skarbowa w Poznaniu
Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent
do spraw obsługi podatników w zakresie udzielania informacji oraz przyjmowania deklaracji, zeznań podatkowych w podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatków od spadków i darowizn
w Dziale Obsługi Bezpośredniej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Izba Skarbowa w Poznaniu
Pl. Cyryla Ratajskiego 5
61-726 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
Pleszew
Urząd Skarbowy w Pleszewie ul. Bogusza 6 63-300 Pleszew
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Wprowadzanie do systemu danych ze złożonych deklaracji, zeznań i tworzenie rejestrów przypisów/odpisów,
Udzielanie informacji podatnikom w zakresie podatków od czynności cywilnoprawnych oraz spadków i darowizn a także przyjmowanie deklaracji i zeznań podatkowych,
Sporządzanie pisemnych odpowiedzi na zapytanie komorników i innych organów z klauzulą tajemnica skarbowa
Rejestrowanie dokumentów wpływających i wychodzących w aplikacji BIBLIOTEKA AKT, SZD
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- czas pracy zgodny z ustawą o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca wykonywana w budynku urzędu,
- budynek urzędu częściowo przystosowany do poruszanie się osób na wózku inwalidzkim (podjazd do budynku, toaleta przystosowana do osób niepełnosprawnych, brak windy),
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym,
- narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, faks, telefon
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:
znajomość ustawy Ordynacja podatków, ustawy o podatku od czynności cywilnoprawnych i podatku od spadków i darowizn, podatku dochodowego od osób fizycznych,
umiejętność obsługi programów użytkowych
Wymagania dodatkowe
umiejętność organizacji pracy własnej,
komunikatywność,
umiejętność pracy w zespole
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
kopie dokumentów potwierdzających okres i charakter dotychczasowego zatrudnienia
zaświadczenie z aktualnego miejsca pracy
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów: 2016-02-18
Miejsce składania dokumentów:
Izba Skarbowa
Pl. Cyryla Ratajskiego 5
61-726 Poznań
w zamkniętej kopercie z dopiskiem Oferta pracy US Pleszew OB
Inne informacje:
Inne informacje:
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w ogłoszeniu. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą informowane.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończonym naborze.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 62 505 60 56