starszy inspektor do spraw stosowania środków egzekucyjnych i zabezpieczających
Filed under: Zielona Góra | Administracja Publiczna
OGŁOSZENIE NR 178004Izba Skarbowa w Zielonej Górze
Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy inspektor
do spraw stosowania środków egzekucyjnych i zabezpieczających
w Dziale Egzekucji Administracyjnej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Izba Skarbowa
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra
Miejsce wykonywania pracy:
Zielona Góra
Drugi Urząd Skarbowy ul. dr Pieniężnego 24 65-054 Zielona Góra
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
stosuje środki egzekucyjne przewidziane w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, z wyłączeniem egzekucji z nieruchomości, w celu przymusowego doprowadzenia do wykonania obowiązków pieniężnych, a dokonane czynności egzekucyjne rejestruje w systemie informatycznym,
w zakresie niezbędnym do prowadzenia egzekucji gromadzi dane i wyjaśnienia dotyczące sytuacji majątkowej zobowiązanych oraz zwraca się do sądu o nakaznie zobowiązanym wyjawienia majątku w celu skierowania środków egzekucyjnych do ujawnionych składników majątkowych zobowiązanego,
przydziela poborcom skarbowym słuzby systematyczne i zlecone w celu racjonalnego wykorzystania ich czasu pracy oraz dokonuje kwartalnej kontroli zewnętrznej czynności poborcy w jego obecności w celu sporządzenia odpowiedniego sprawozdania,
przygotowuje wynikające z przepisów ustawy postanowienia o umorzeniu postępowania egzekucyjnego oraz udziela informacji i wyjaśnień w ramach współpracy z komórkami organizacyjnymi urzędu w celu prawidłowego zarządzania zaległościami,
aktualizuje należności wykazane w tytułach wykonawczych oraz dokonuje rozliczeń z wierzycielami w celu ujawnienia rzeczywistej wysokości należności w systemie informatycznym,
przedkłada akta egzekucyjne Sądowi Rejonowemu w celu rozstrzygnięcia zbiegu egzekucji administracyjnej z egzekucją sądową lub podziału kwoty uzyskanej z egzekucji z nieruchomości,
przeprowadza u dłużników zajętych wierzytelności, kontrole, w celu stwierdzenia prawidłowości realizacji zastosowanego środka egzekucyjnego,
prowadzi ewidencję wpisów hipotek przymusowych w postępowaniu zabezpieczającym w celu udokumentowania dokonanych czynności.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
wykonywanie czynności typowej pracy biurowej za pomocą komputerów oraz urządzeń biurowych,
stres związany z obsługą klientów zewnętrznych lub z prowadzeniem kontroli w innych urzędach, zagrożenie korupcją, zagrożenie naciskami grup przestępczych
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca przy komputerze,
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy stażu pracy w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, kodeksu postępowania administracyjnego, ordynacji podatkowej oraz ogólnych z zakresu kodeksu cywilnego i kodeksu postępowania cywilnego,
umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku pracy,
umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
Wymagania dodatkowe
wykształcenie wyższe administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze,
przeszkolenie z obsługi programu komputerowego,
1 rok pracy na stanowisku inspektora w komórce egzekucyjnej,
umiejętność dokonywania analizy dostępnych informacji i podejmowania na jej podstawie decyzji,
umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji,
wnikliwość i rzetelność,
dokładność i systematyczność,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
kopie świadectw pracy
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów: 2016-02-24
Miejsce składania dokumentów:
Izba Skarbowa
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra
Inne informacje:
Inne informacje:
W ofercie należy podać dane kontaktowe, adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie testu e-mailem lub telefonicznie. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę oraz własnoręczny i czytelny podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie BIP Izby w zakładce Ogłoszenia o pracy). List motywacyjny powinien być czytelnie i własnoręcznie podpisany. Oferty dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wyłonionym podczas naboru, oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone. Testy rekrutacyjne oraz rozmowy kwalifikacyjne odbywają się w siedzibie Izby Skarbowej w Zielonej Górze. Dodatkowe informacje można uzyskać po nr tel. 68 456 07 60"oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę oraz własnoręczny i czytelny podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie BIP Izby w zakładce Ogłoszenia o pracy). Życiorys, list motywacyjny powinny być czytelnie i własnoręcznie podpisane. Oferty dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wyłonionym podczas naboru, oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać po nr tel. 68 456 07 60