Dyrektor Operacyjny
Filed under: Rzeszów | Kadra Zarządzająca
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.Dla naszego Klienta, firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji, dystrybucji oraz montażu systemów solarnych (fotowoltaika, kolektory słoneczne) i w związku z prężnym rozwojem biznesowym, aktualnie pilnie poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:
Dyrektor Operacyjny
Numer referencyjny: DO/2503/KF
Miejsce pracy: Rzeszów
Główne zadania:
Całościowe zarządzanie Spółką w ścisłej współpracy z Zarządemi pełna odpowiedzialność za jej wyniki,
Wdrażanie strategii rozwoju Spółki,
Utrzymywanie ścisłych relacji z działem handlowym - współpraca w zakresie planowania celów sprzedażowych, nadzorowanie i egzekwowanie wyników,
Sprzedaż i wdrażanie nowych projektów oraz zarządzanie procesami funkcjonującymi w Spółce,
Nadzorowanie budżetu oraz optymalizacji kosztów,
Koordynowanie działań operacyjnych we wszystkich podległych działach,
Nadzorowanie terminowości realizacji zleconych projektów,
Realizacja działań inwestycyjnych w zakresie ulepszania technologii produkcji,
Reprezentowanie firmy podczas wizyt u Klientów,
Raportowanie do Zarządu.
Od Kandydatów oczekujemy:
Wykształcenia wyższego zawodowego lub magisterskiego (preferowany profil techniczny),
Minimum 5 letniego doświadczenia zawodowego w zarządzaniu firmą handlową, usługową lub/i produkcyjną,
Doświadczenia zawodowego w sprzedaży oraz negocjacji umów handlowych,
Doświadczenia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, ze wskazaniem na zarządzanie działami handlowymi,
Znajomość branż: technicznej, budowlanej, inwestycyjnej będzie dodatkowym atutem,
Praktycznej znajomości wskaźników dla budżetowania i planowania,
Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, handlowych i interpersonalnych,
Umiejętności pracy pod presją czasu, bardzo dobrej organizacji czasu pracy,
Ukierunkowania na osiągnięcie celów biznesowych,
Znajomości języka angielskiego (mile widziana),
Bardzo dobrej znajomości MS Office.
Oferujemy:
Stabilną i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Samodzielność, niezależność i decyzyjność,
Możliwość rozwoju w ramach struktur firmy,
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie uzależnione od wyników,
Niezbędne narzędzia pracy,
Przyjazne i innowacyjne środowisko pracy.
Zainteresowane osoby prosimy przesłanie swojej aplikacji (CV oraz list motywacyjny w języku polskim) na adres: (kom. 723190088).
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.
Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jana Pawła II 19, 00-854 Warszawa. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania".