IT Helpdesk Specialist - praca w trybie 12H

Filed under: Warszawa | IT

IT Helpdesk Specialist - praca w trybie 12H

IT Helpdesk Specialist - praca w trybie 12H

mazowieckie

Nr ref.: 1062668

Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.

Dla naszego Klienta firmy z branży IT poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

IT Helpdesk Specialist - praca w trybie 12H

Lokalizacja: Warszawa

Współpraca: kontrakt B2B / zlecenie / dzieło

Opis stanowiska:
Przyjmowanie zgłoszeń elektronicznych i telefonicznych - komunikacja w jęz. angielskim
Diagnozowanie zgłoszonych incydentów oraz samodzielne rozwiązywanie problemów
Współpraca z II-gą linią wsparcia
Monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie HelpDesk
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej z zakresu wykonywanych prac w systemie HelpDesk
Praca w dyżurach 12H

Wymagania:
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - wymagane
Podstawowa znajomość zagadnień administracji serwerami Windows i usługi AD
Znajomość MS Outlook we współpracy z MS Exchange
Znajomość pakietu MS Office 2010/2013

Co proponujemy?
Wynagrodzenie płatne w terminie 14 dni,
Benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport ,
Partycypowanie w kosztach przyszłych szkoleń, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych,
Elastyczność formy zatrudnienia m.in. umowa podwykonawcza (B2B), umowy cywilnoprawne.

Zainteresowane osoby zapraszam do przesłania swojego CV za pomocą przycisku APLIKUJ.
« Przedstawiciel handlowy - Łódź
Asystetnt/ka Specjalisty ds. rekrutacji »