IT Helpdesk Specialist - praca w trybie 12H
Filed under: Warszawa | IT
IT Helpdesk Specialist - praca w trybie 12HIT Helpdesk Specialist - praca w trybie 12H
mazowieckie
Nr ref.: 1062668
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta firmy z branży IT poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
IT Helpdesk Specialist - praca w trybie 12H
Lokalizacja: Warszawa
Współpraca: kontrakt B2B / zlecenie / dzieło
Opis stanowiska:
Przyjmowanie zgłoszeń elektronicznych i telefonicznych - komunikacja w jęz. angielskim
Diagnozowanie zgłoszonych incydentów oraz samodzielne rozwiązywanie problemów
Współpraca z II-gą linią wsparcia
Monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie HelpDesk
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej z zakresu wykonywanych prac w systemie HelpDesk
Praca w dyżurach 12H
Wymagania:
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - wymagane
Podstawowa znajomość zagadnień administracji serwerami Windows i usługi AD
Znajomość MS Outlook we współpracy z MS Exchange
Znajomość pakietu MS Office 2010/2013
Co proponujemy?
Wynagrodzenie płatne w terminie 14 dni,
Benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport ,
Partycypowanie w kosztach przyszłych szkoleń, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych,
Elastyczność formy zatrudnienia m.in. umowa podwykonawcza (B2B), umowy cywilnoprawne.
Zainteresowane osoby zapraszam do przesłania swojego CV za pomocą przycisku APLIKUJ.