Młodszy specjalista ds. e-marketingu

Filed under: Warszawa | Marketing, Promocja, PR

Interesujesz się marketingiem i szukasz nowych perspektyw rozwoju? Wiesz czym są ebooki, a z książką w ręku spędzasz każdą wolną chwilę?
Jeśli czytasz Gazeta.pl, znasz Duży Format, lubisz posłuchać jednej z naszych radiostacji lub po prostu chcesz mieć wpływ na to, jak rozwijają się nowoczesne media w Polsce - dołącz do teamu marketingowego księgarni internetowej Publio.pl.

Młodszy specjalista ds. e-marketingu

U nas: zdobędziesz doświadczenie w zakresie marketingu oraz ecommerce, spotkasz przyjazną atmosferę pracy i dołączysz do zgranego zespołu, książek do przeczytania jest pod dostatkiem, weźmiesz udział w licznych spotkaniach autorskich, cyklicznych konferencjach i turniejach sportowych, przyjdziesz do pracy w dowolnej stylizacji, zjesz lunch stołówce, a po pracy odpoczniesz na siłowni i basenie bez wychodzenia z budynku.

Zatem jeśli: w internecie czujesz się jak ryba w wodzie, wiesz czym jest ecommerce, interesuje Cię marketing, masz głowę pełną nieszablonowych pomysłów, jesteś osobą samodzielną, systematyczną i dobrze zorganizowaną.

I chcesz: analizować potrzeby i profil klientów, odpowiadać za wygląd publio.pl oraz oferty prezentowane naszym użytkownikom przeprowadzać kampanie reklamowe oraz analizować ich wyniki, to znaczy, że idealnie pasujesz do naszego zespołu - zostaw nam swoje CV, chętnie Cię poznamy.
PS Dodatkowym atutem będzie wykształcenie kierunkowe lub znajomość polskiego rynku wydawniczego.

Dowiedz się o nas więcej:

Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.
« Windows administrator ze znajomością Hyper-V
System Programmer: C/C++, Python, Bash »