Pracownik biurowy z językiem niemieckim - SSC
Filed under: Katowice | IT
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach:Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001Pracownik biurowy z językiem niemieckim - SSC
Katowice
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy consultingowej, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownik biurowy z językiem niemieckim.
Zakres obowiązków:
codzienna obsługa i wsparcie klientów niemieckojęzycznych
kontakt mailowy i telefoniczny z klientami niemieckojęzycznymi
klasyfikacja zgłaszanych problemów i rejestrowanie ich w systemie
Wymagania:
wykształcenie minimum średnie
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodny kontakt telefoniczny i mailowy w tym języku
komunikatywna znajomość języka angielskiego (mile widziane)
doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane
Oferujemy:
praca w międzynarodowym środowisku z użyciem języka niemieckiego i angielskiego
bogaty pakiet szkoleń
bogaty pakiet socjalny
możliwość rozwoju i budowania swojej kariery w oparciu o wypracowane standardy
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".