Helpdesk/1st Line Support
Filed under: Warszawa | Informatyka-Administracja
HelpdeskHays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta, międzynarodowego lidera branży retail, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Wsparcie techniczne/ Helpdesk
Lokalizacja: Warszawa
Rodzaj umowy: preferowany kontrakt (B2B, zatrudnienie przez Hays Poland)
Czas trwania: długofalowa współpraca
Wynagrodzenie: 2000-6000 pln netto + VAT/ miesiąc (wynagrodzenie jest zależne od doświadczenia oraz umiejętności Kandydata)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za współpracę i rozwiązywanie problemów użytkowników oraz wdrażanie nowych rozwiązań i aplikacji komputerowych
Od osoby zatrudnionej na stanowisku Helpdesk oczekujemy:
- znajomości systemów Windows i Microsoft Office
- komunikatywnej znajomości języka polskiego, angielskiego oraz rosyjskiego
- dyspozycyjności
Mile widziane ( ale nie konieczne):
- doświadczenie na podobny stanowisku (praca w pierwszej linii wsparcia)
- znajomość Active Directory
- znajomość LAN/WAN oraz TCP/IP
Oferujemy: - wynagrodzenie płatne w terminie 14 dni,
- benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport ,
- partycypowanie w kosztach przyszłych szkoleń, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych,
- elastyczność formy zatrudnienia m.in. umowa podwykonawcza (B2B) czy umowy cywilnoprawne. Zainteresowane osoby zapraszam do przesłania swojego CV za pomocą przycisku APLIKUJ