referent do spraw wymiaru podatków majątkowych
Filed under: Bartoszyce | Administracja Publiczna
OGŁOSZENIE NR 178024Izba Skarbowa w Olsztynie
Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent
do spraw wymiaru podatków majątkowych
w Samodzielnym Referacie Postępowań Podatkowych w Urzędzie Skarbowym w Bartoszycach
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Izba Skarbowa w Olsztynie
Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn
Miejsce wykonywania pracy:
Bartoszyce
Urząd Skarbowy w Bartoszycach ul. Bohaterów Warszawy 5 11-200 Bartoszyce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
prowadzenie postępowań podatkowych i przygotowywanie projektów orzeczeń w zakresie podatku od spadków i darowizn, czynności cywilnoprawnych w celu ustalenia właściwego wymiaru podatków;
prowadzenie postępowań podatkowych i przygotowywanie projektów orzeczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz zryczałtowanego podatku dochodowego w sprawach karty podatkowej, działów specjalnych produkcji rolnej, od przychodów osób duchownych w celu ustalenia właściwego wymiaru podatków;
rozpatrywanie wniosków o zwrot osobom fizycznym niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym w celu ich weryfikacji;
udostępnianie informacji zawartych w aktach spraw podatkowych i dokumentach rejestracyjnych uprawnionym podmiotom, w szczególności: UKS, UC, IC, ABW, Policji, Prokuraturze w celu przekazania ich właściwym organom;
obsługiwanie dokumentów w systemie komputerowym Czynności Majątkowe (CZM) i aplikacjach lokalnych w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w siedzibie Urzędu,
- praca biurowa.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- narzędzia i materiały pracy komputer, urządzenia biurowe,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- bariery architektoniczne: możliwość poruszania się po budynku, zainstalowana winda, brak wysokich krawężników i schodów, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
pozostałe wymagania niezbędne:
znajomość przepisów podatkowych;
umiejętność stosowania prawa w praktyce;
komunikatywność;
znajomość obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe
wykształcenie wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne,
praca w administracji lub obszarze prawa podatkowego.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
Termin składania dokumentów: 2016-02-29
Miejsce składania dokumentów:
Oferty pracy należy przesyłać na adres:
Izba Skarbowa w Olsztynie
Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn
lub składać do kancelarii Izby Skarbowej w Olsztynie - z dopiskiem Oferta pracy PP - US Bartoszyce
Inne informacje:
Inne informacje:
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika Izby).
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Życiorys, list motywacyjny powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:
http://www.olsztyn.apodatkowa.gov.pl/pl/izba-skarbowa-w-olsztynie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 525 42 37.