Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim (C1)
Filed under: Kraków | Finanse, Księgowość, Bankowość
Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim (C1)Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim (C1)
malopolskie
Nr ref.: 1070814
Jeśli lubisz pracować z ludźmi
Znasz biegle język angielski
Chcesz rozwijać swoją karierę w międzynarodowej organizacji
Aplikuj!
Dla naszego Klienta, nowego centrum serwisowego w Krakowie, poszukujemy zmotywowanych i kreatywnych osób, chcących rozwijać swoją karierę w środowisku start-upowym! Zadania, jakie czekają na Ciebie w nowej pracy będą związane z obsługą klientów w j. polskim oraz angielskim (głównie drogą mailową, przez komunikatory online-chat oraz telefonicznie) w obszarze rozwiązywania kwestii technicznych (np. poprawne działanie aplikacji mobilnych) bądź komunikacyjnych w kontekście wykonanych usług.
Idealny kandydat powinien przede wszystkim lubić pracować z ludźmi, znać biegle język angielski (min. poziom - C1); a wysoko rozwinięte kompetencje miękkie - relacyjność, empatyczność, otwartość w wychodzeniu naprzeciw oczekiwaniom klientów - są szczególnie cenione. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku jest dodatkowym atutem; jeśli jednak poszukujesz pierwszej pracy, jesteś osobą otwartą, a praca z ludźmi jest dla Ciebie przyjemnością aplikuj!
Nasz Klient oferuje możliwość rozwijania swojej kariery w międzynarodowym środowisku start-upowym, tworzenie unikalnej atmosfery opartej na wzajemnym partnerstwie i relacyjności, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (np. opieka medyczna, karta Multisport).
Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.