Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim (C1)

Filed under: Kraków | Finanse, Księgowość, Bankowość

Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim (C1)

Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim (C1)

malopolskie

Nr ref.: 1070814

Jeśli lubisz pracować z ludźmi

Znasz biegle język angielski

Chcesz rozwijać swoją karierę w międzynarodowej organizacji

Aplikuj!

Dla naszego Klienta, nowego centrum serwisowego w Krakowie, poszukujemy zmotywowanych i kreatywnych osób, chcących rozwijać swoją karierę w środowisku start-upowym! Zadania, jakie czekają na Ciebie w nowej pracy będą związane z obsługą klientów w j. polskim oraz angielskim (głównie drogą mailową, przez komunikatory online-chat oraz telefonicznie) w obszarze rozwiązywania kwestii technicznych (np. poprawne działanie aplikacji mobilnych) bądź komunikacyjnych w kontekście wykonanych usług.

Idealny kandydat powinien przede wszystkim lubić pracować z ludźmi, znać biegle język angielski (min. poziom - C1); a wysoko rozwinięte kompetencje miękkie - relacyjność, empatyczność, otwartość w wychodzeniu naprzeciw oczekiwaniom klientów - są szczególnie cenione. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku jest dodatkowym atutem; jeśli jednak poszukujesz pierwszej pracy, jesteś osobą otwartą, a praca z ludźmi jest dla Ciebie przyjemnością aplikuj!

Nasz Klient oferuje możliwość rozwijania swojej kariery w międzynarodowym środowisku start-upowym, tworzenie unikalnej atmosfery opartej na wzajemnym partnerstwie i relacyjności, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (np. opieka medyczna, karta Multisport).

Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
« Konsultant Telefoniczny ds. Rekrutacji
SPRZEDAWCA w salonie obuwniczym PTAK OUTLET w Rzgowie »