Konsultant w Centrum Serwisowym – j. niemiecki

Filed under: Poznań | Obsługa klienta - Call Center

Opis stanowiska:

- przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów niemieckojęzycznych
- telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów
- odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów w Firmie
- współpraca z firmą kurierską
- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej

Oczekiwania:

- bardzo dobra znajomość j. niemieckiego
- mile widziana znajomość j. angielskiego
- znajomość MS Office
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność współpracy z zespołem
- komunikatywność i pogodne usposobienie
- odporność na stres
Oferujemy:

- możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu w strukturach firmy;
- zdobycie doświadczenia w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na europejskim rynku;
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole;
- atrakcyjne wynagrodzenie

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)".
« Kierowca ciężarowy
Brygadzista zmiany konfekcji »