Konsultant w Centrum Serwisowym – j. niemiecki
Filed under: Poznań | Obsługa klienta - Call Center
Opis stanowiska:- przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów niemieckojęzycznych
- telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów
- odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów w Firmie
- współpraca z firmą kurierską
- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
Oczekiwania:
- bardzo dobra znajomość j. niemieckiego
- mile widziana znajomość j. angielskiego
- znajomość MS Office
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność współpracy z zespołem
- komunikatywność i pogodne usposobienie
- odporność na stres
Oferujemy:
- możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu w strukturach firmy;
- zdobycie doświadczenia w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na europejskim rynku;
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole;
- atrakcyjne wynagrodzenie
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)".