specjalista do spraw geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz rozbudowy systemu zarządzania K-GESUT

Filed under: Warszawa | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177590

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
specjalista

do spraw geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz rozbudowy systemu zarządzania K-GESUT

w Wydziale Mapy Zasadniczej oraz GESUT Departamentu Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Główny Urząd Geodezji i Kartografii

ul. Wspólna 2

00-926 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Uczestniczy w przygotowaniu założeń architektonicznych, analitycznych, technicznych oraz wymagań funkcjonalnych produktów (usług i infrastruktury technicznej) związanych z rozbudową systemu zarządzania K-GESUT, integracją i standaryzacją baz danych oraz systemów w zakresie Projektu K-GESUT, w tym uczestniczy w opracowaniu specyfikacji technicznych, planów wdrożeniowych, planów testów.

Uczestniczy w uzgadnianiu z jednostkami administracji publicznej warunków technicznych i organizacyjnych związanych z rozbudową systemu zarządzania K-GESUT, integracją i standaryzacją baz danych oraz systemów w zakresie Projektu K-GESUT, w celu zapewnienia prawidłowej wymiany danych pomiędzy systemami.

Bezpośrednio współpracuje z wykonawcami zewnętrznymi zamówień publicznych związanych z ich realizacją, w tym uczestniczy w testach produktów i komisjach odbioru, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umów.

Uczestniczy w procesie zasilania krajowej bazy GESUT danymi pochodzącymi z powiatowych baz GESUT, w celu powiększenia zasięgu krajowej bazy GESUT.

Prowadzi dokumentację techniczną Projektu K-GESUT, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.

Przygotowuje oraz uczestniczy w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, w celu dostawy towarów i zakupu usług dla Projektu K-GESUT.

Współpracuje z zespołami Projektów ZSiN Faza II i CAPAP w zakresie wymagań i utrzymania produktów IT, w celu zapewnienia zgodności rezultatów Projektów.

Współpracuje z zespołami Projektów ZSiN Faza II i CAPAP w ramach Zespołu Rada Architektury, w celu zatwierdzania założeń architektury Systemu Informacyjnego GUGiK (SIG).

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.

- Wyjazdy służbowe.

- Praca wymagająca dyspozycyjności.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

- Obsługa standardowych urządzeń biurowych.

- Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.

- Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).

- Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe geodezyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji i kartografii, w szczególności w obszarze geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu lub numerycznej mapy zasadniczej.

pozostałe wymagania niezbędne:

Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi oraz ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej wraz z aktami wykonawczymi.

Znajomość technologii informatycznych oraz zagadnień technicznych i administracyjnych wykorzystywanych przy budowie systemów teleinformatycznych.

Znajomość narzędzi do prowadzenia w systemach teleinformatycznych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu i mapy zasadniczej.

Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole.

Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych.

Umiejętność redagowania pism urzędowych.

Wymagania dodatkowe

1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej

Znajomość metodyki zarządzania projektami PRINCE2.

Umiejętność posługiwania się językiem XML.

Samodzielność, odpowiedzialność.

Systematyczność, dokładność.

Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1).

Posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie 1 geodezyjne pomiary sytuacyjnowysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

inne kopie dokumentów potwierdzających umiejętności i zdobyte kwalifikacje

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów: 2016-02-19

Miejsce składania dokumentów:

Główny Urząd Geodezji i Kartografii

ul. Wspólna 2

00-926 Warszawa

z dopiskiem Ogłoszenie nr 177590 - specjalista GI/MZUT/K-GESUT/7

Inne informacje:

Inne informacje:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.

Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.

Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.

Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).

Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy po analizie ofert zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.

Kandydaci i kandydatki niespełniający wymagań formalnych są informowani o odrzuceniu ofert, w miarę możliwości na bieżąco, jednak nie później niż bezpośrednio po opublikowaniu wyniku naboru.

Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.

W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.
« Samodzielny Księgowy
Payroll Specialist with German »