specjalista do spraw geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz rozbudowy systemu zarządzania K-GESUT
Filed under: Warszawa | Administracja Publiczna
OGŁOSZENIE NR 177590Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
specjalista
do spraw geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz rozbudowy systemu zarządzania K-GESUT
w Wydziale Mapy Zasadniczej oraz GESUT Departamentu Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Uczestniczy w przygotowaniu założeń architektonicznych, analitycznych, technicznych oraz wymagań funkcjonalnych produktów (usług i infrastruktury technicznej) związanych z rozbudową systemu zarządzania K-GESUT, integracją i standaryzacją baz danych oraz systemów w zakresie Projektu K-GESUT, w tym uczestniczy w opracowaniu specyfikacji technicznych, planów wdrożeniowych, planów testów.
Uczestniczy w uzgadnianiu z jednostkami administracji publicznej warunków technicznych i organizacyjnych związanych z rozbudową systemu zarządzania K-GESUT, integracją i standaryzacją baz danych oraz systemów w zakresie Projektu K-GESUT, w celu zapewnienia prawidłowej wymiany danych pomiędzy systemami.
Bezpośrednio współpracuje z wykonawcami zewnętrznymi zamówień publicznych związanych z ich realizacją, w tym uczestniczy w testach produktów i komisjach odbioru, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umów.
Uczestniczy w procesie zasilania krajowej bazy GESUT danymi pochodzącymi z powiatowych baz GESUT, w celu powiększenia zasięgu krajowej bazy GESUT.
Prowadzi dokumentację techniczną Projektu K-GESUT, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
Przygotowuje oraz uczestniczy w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, w celu dostawy towarów i zakupu usług dla Projektu K-GESUT.
Współpracuje z zespołami Projektów ZSiN Faza II i CAPAP w zakresie wymagań i utrzymania produktów IT, w celu zapewnienia zgodności rezultatów Projektów.
Współpracuje z zespołami Projektów ZSiN Faza II i CAPAP w ramach Zespołu Rada Architektury, w celu zatwierdzania założeń architektury Systemu Informacyjnego GUGiK (SIG).
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
- Wyjazdy służbowe.
- Praca wymagająca dyspozycyjności.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
- Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
- Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
- Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
- Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe geodezyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji i kartografii, w szczególności w obszarze geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu lub numerycznej mapy zasadniczej.
pozostałe wymagania niezbędne:
Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi oraz ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej wraz z aktami wykonawczymi.
Znajomość technologii informatycznych oraz zagadnień technicznych i administracyjnych wykorzystywanych przy budowie systemów teleinformatycznych.
Znajomość narzędzi do prowadzenia w systemach teleinformatycznych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu i mapy zasadniczej.
Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole.
Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych.
Umiejętność redagowania pism urzędowych.
Wymagania dodatkowe
1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej
Znajomość metodyki zarządzania projektami PRINCE2.
Umiejętność posługiwania się językiem XML.
Samodzielność, odpowiedzialność.
Systematyczność, dokładność.
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1).
Posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie 1 geodezyjne pomiary sytuacyjnowysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
inne kopie dokumentów potwierdzających umiejętności i zdobyte kwalifikacje
Inne dokumenty i oświadczenia:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów: 2016-02-19
Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
z dopiskiem Ogłoszenie nr 177590 - specjalista GI/MZUT/K-GESUT/7
Inne informacje:
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy po analizie ofert zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Kandydaci i kandydatki niespełniający wymagań formalnych są informowani o odrzuceniu ofert, w miarę możliwości na bieżąco, jednak nie później niż bezpośrednio po opublikowaniu wyniku naboru.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.