IT supporter - 2ga linia wsparcia użytkownika wewnętrznego

Filed under: Szczecin | Informatyka-Administracja

Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.

wykształcenie minimum średnie kierunkowe informatyka i pokrewne
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w segmencie IT, w międzynarodowym środowisku będzie atutem
umiejętność rozwiązywania technicznych problemów w dziedzinie IT
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego wymóg konieczny
bardzo dobra znajomość obsługi komputera, zainteresowanie tematyką nowinek IT, wiedza techniczna i chęć jej zgłębiania
gotowość do podjęcia pracy w trybie zmianowym


bieżące monitorowanie sytuacji w sieci i rozwiązywanie pojawiających się problemów
codziennie przyjmowanie zgłoszeń, awarii przez telefon, mail, chat
reagowanie i informowanie użytkowników o pojawiających się awariach, problemach według przyjętych zasad korporacyjnych 24/7
(praca zmianowa)
postępowanie awaryjne i wsparcie dla użytkowników, tak aby rozwiązać problem doraźnie oraz długofalowo, głównie w weekendy i w porze nocnej
« Programista Java – Warszawa
Kierownik Sklepu »