Customer Service Representative – IT z niemieckim

Filed under: Warszawa | Administracja biurowa

Opis stanowiska:
Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko

Customer Service Representative IT z niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa Mokotów

Zadania:

Obsługa klienta przez telefon, chat oraz e-mail (przychodzące) zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy.

Wymagania:
Wymagania:

Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1

Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2

Dobra znajomość urządzeń komputerowych (laptopy, smartfony, tablety etc.) oraz odpowiednich produktów Nicrosoft

Praktyczna znajomość systemu Operacyjnego Windows, przeglądarek internetowych (internet Explorer, Firefox, technologii IE (ciasteczka, cache, opcje), programów antywirusowych, znajomość obsługi kont e-mail (Outlook, Hotmail, Yahoo, Gmail i AOL)

Umiejętności komunikacyjne, aktywnego słuchania oraz nastawienie na klienta.

Zdolności do jasnego i precyzyjnego opisania problemu klienta.

Doświadczenie w pracy na infolii wsparcia technicznego/IT będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
Oferujemy:

Umowę o pracę

Wynagrodzenie około 4500 -6000 brutto/miesiąc
Bogaty pakiet szkoleniowy
Możliwość rozwoju w strukturach firmy
« Pomoc kuchenna (śniadania)
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu online w języku rosyjskim »