inspektor do spraw zamówień publicznych i planowania wydatków

Filed under: Olsztyn | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177689

Izba Skarbowa w Olsztynie

Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor

do spraw zamówień publicznych i planowania wydatków

w Pierwszym Samodzielnym Oddziale Logistyki

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Izba Skarbowa w Olsztynie

Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 59 A

10-950 Olsztyn

Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

opracowywanie i prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych przy dostawach, usługach i robotach budowlanych w celu prawidłowego i celowego wydatkowania środków finansowych;

przygotowywanie i prowadzenie planu rzeczowo-finansowego wydatków budżetowych przeznaczonych na funkcjonowanie izby i urzędów skarbowych w celu monitorowania i analizowania wydatków w podziale na podległe jednostki po uwzględnieniu źródeł powstawania kosztów;

identyfikowanie potrzeb jednostki w celu dokonywania zakupów w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych;

kontrolowanie i opisywanie faktur za usługi, dostawy i roboty budowlane w celu sprawdzenia ich zgodności z umowami lub realizowanymi zamówieniami;

sporządzanie projektów umów w celu przedłożenia do akceptacji przełożonych;

sporządzanie sprawozdań w zakresie procedur zamówień publicznych w celu wykonania obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca w siedzibie Izby,

- praca wymagająca kontaktu z klientem zewnętrznym kontakt z dostawcami

i usługodawcami.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

- narzędzia i materiały pracy komputer, urządzenia biurowe,

- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,

- bariery architektoniczne: możliwość poruszania się po budynku, zainstalowana winda, podjazdy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi;

komunikatywność

umiejętność negocjacji

Wymagania dodatkowe

odbyte szkolenia w zakresie zamówień publicznych;

2 lata doświadczenia w administracji publicznej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych oraz doświadczenie w administracji publicznej,

kopie dokumentów potwierdzających odbyte szkolenia w wymaganym zakresie.

Termin składania dokumentów: 2016-02-23

Miejsce składania dokumentów:

Oferty pracy należy przesyłać na adres:

Izba Skarbowa w Olsztynie

Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A

10-950 Olsztyn

lub składać do kancelarii Izby Skarbowej w Olsztynie - z dopiskiem Oferta pracy LO-1 ZP

Inne informacje:

Inne informacje:

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika Izby).

Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Życiorys, list motywacyjny powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.

Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:

http://www.olsztyn.apodatkowa.gov.pl/pl/izba-skarbowa-w-olsztynie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 5254237
« Elektryk
Finance and Accounting Team Leaders - new team in Kraków »