Sekretarka w biurze

Filed under: Kraków | Administracja biurowa

Sekretarka biura
Miejsce pracy: Kraków
Agencja pracy Orbe Business sp. z.o.o. Wpisana w rejestr agencji pod numerem certyfikatu 10846, to prężnie rozwijająca się firma zarządzająca zasobami ludzkimi. Obecnie dla jednego ze swoich kluczowych Klientów poszukuje pracownika na stanowisko : Sekretarka biura.

Zadania:
Odbieranie połączeń przychodzących,
Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,
Pomoc w pracach biurowych oraz opieka nad biurem,
Kontakt z Klientem firmy,

Wymagania:
Znajomość pakietu MS-Office,
Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku od 8-16,
Energia i chęć do pracy,
Znajomość obsługi prostych narzędzi biurowych,

Oferujemy:
Prace w młodym i ambitnym zespole,
Atrakcyjne warunki pracy,
Stałe godziny zatrudnienia,
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami drogą telefoniczną.

Gwarantujemy rozpatrzenie kandydatury zarówno w kontekście obecnej jak i przyszłych ofert.
Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV oraz zamieszczenie w aplikacji poniższej klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)
« Specjalista Social Media
Przedstawiciel Handlowy z doświadczeniem w sprzedaży do korporacji »