Referent ds. obsługi Klienta

Filed under: Kraków | Finanse, Księgowość, Bankowość

Grupa Work Service świadczy kompleksowe usługi zarządzania personelem oraz doboru i rekrutacji pracowników od ponad 10 lat. Jesteśmy niekwestionowanym liderem w branży Human Resources w Polsce. Opieramy swoje działania na wieloletnim doświadczeniu i wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi pracy.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.

Referent ds. obsługi Klienta

Zadania na stanowisku:
-bieżąca obsługa klientów ubiegających się o kredyt ratalny, weryfikacja zdolności kredytowej, sprzedaż umów kredytowych,
-aktywna sprzedaż produktów bankowych w tym kart kredytowych, ubezpieczeń oraz innych produktów finansowych i ubezpieczeniowych dostępnych w ofercie Banku,
-realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych,
-budowanie trwałych relacji z klientami,

Od Kandydatów oczekujemy:
-wykształcenia min. średniego
-sumienności, rzetelności, skrupulatności, odpowiedzialności, obowiązkowości
-silnej motywacji do pracy
-mile widziany status studenta
-umiejętność prowadzenia rozmowy z Klientem oraz badania potrzeb Klienta
-podstawowej znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych
-pełnego zaangażowania w realizację celów całego zespołu -dyspozycyjności ok. 100 h miesięcznie

Oferujemy:
-wynagrodzenie na poziomie 10 zł. brutto/h
-współpracę z młodym dynamicznym zespołem
-możliwość rozwoju zawodowego

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm. )
« Ustawiacz maszyn/ montażysta - Niemcy
Pracownik warsztatu - Gdańsk »