referent do spraw zarządzania zaległościami

Filed under: Zgierz | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177400

Izba Skarbowa w Łodzi

Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent

do spraw zarządzania zaległościami

w Dziale Spraw Wierzycielskich

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Izba Skarbowa w Łodzi

Al. Kościuszki 83

90-436 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

Zgierz

Urząd Skarbowy w Zgierzu ul. Ks. J. Popiełuszki 8 95-100 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

realizacja zadań wierzyciela określonych w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, wykonywanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego, w tym prowadzenie działań informacyjnych i dyscyplinujących, wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych

bieżąca analiza zaległości podatkowych w celu inicjowania stosownych działań m.in. w zakresie typowania podmiotów do orzekania o odpowiedzialności osób trzecich następców prawnych, wpisu hipoteki przymusowej, zastawu skarbowego oraz innych działań służących zabezpieczeniu wykonania zobowiązań podatkowych,

poszukiwanie majątku zobowiązanych, analiza i podejmowanie działań zmierzających do przeciwdziałania przedawnieniu zaległości podatkowych,

wykonywanie zadań wierzyciela w zakresie zaległości podatkowych w tym po zbiegu egzekucji administracyjnej z sądową, prowadzenie korespondencji z komornikami sądowymi,

sporządzanie dokumentacji i analiza zaległości podatkowych w zakresie upływu biegu terminu przedawnienia,

pozyskiwanie i udostępnianie informacji niezbędnych w prowadzonych postępowaniach dotyczących zaległości podatkowych od organów podatkowych, organów administracji państwowej i samorządowej, podatników, płatników, inkasentów i innych instytucji,

podejmowanie innych działań służących zabezpieczeniu i wykonaniu zobowiązań podatkowych,

przygotowywanie zawiadomień o naruszeniu przepisów podatkowych w celu przekazania ich do stanowiska ds. karnych skarbowych lub odstąpień od sporządzania zawiadomień.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

-praca administracyjno -biurowa w siedzibie urzędu z przewagą wysiłku umysłowego,

-stres związany z permanentną obsługą klienta zewnętrznego.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

- stanowisko oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,

- narzędzia pracy sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka itp.),

- stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w budynku trzykondygnacyjnym,

- budynek nie jest wyposażony w windę, na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,

- praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

pozostałe wymagania niezbędne:

znajomość przepisów podatkowych, przepisów ordynacji podatkowej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji

komunikatywność i umiejętność przekazywania informacji,

Wymagania dodatkowe

do1 roku doświadczenia zawodowego w administracji skarbowej,

wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów.

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów: 2016-02-08

Miejsce składania dokumentów:

Izba Skarbowa w Łodzi

Al. Kościuszki 83

90-436 Łódź

Kancelaria, pokój nr 1

z dopiskiem: oferta pracy nr 177400

Inne informacje:

Inne informacje:

Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Oferty mogą być składane w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikacja formalna ofert, analiza merytoryczna ofert pracy oraz rozmowę kwalifikacyjną.

Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-333
« PRACOWNIK BIUROWY - PRAKTYKANTKA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Financial Controller (Procurement Area) with German »