referent do spraw zarządzania zaległościami
Filed under: Zgierz | Administracja Publiczna
OGŁOSZENIE NR 177400Izba Skarbowa w Łodzi
Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent
do spraw zarządzania zaległościami
w Dziale Spraw Wierzycielskich
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Izba Skarbowa w Łodzi
Al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
Zgierz
Urząd Skarbowy w Zgierzu ul. Ks. J. Popiełuszki 8 95-100 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
realizacja zadań wierzyciela określonych w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, wykonywanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego, w tym prowadzenie działań informacyjnych i dyscyplinujących, wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych
bieżąca analiza zaległości podatkowych w celu inicjowania stosownych działań m.in. w zakresie typowania podmiotów do orzekania o odpowiedzialności osób trzecich następców prawnych, wpisu hipoteki przymusowej, zastawu skarbowego oraz innych działań służących zabezpieczeniu wykonania zobowiązań podatkowych,
poszukiwanie majątku zobowiązanych, analiza i podejmowanie działań zmierzających do przeciwdziałania przedawnieniu zaległości podatkowych,
wykonywanie zadań wierzyciela w zakresie zaległości podatkowych w tym po zbiegu egzekucji administracyjnej z sądową, prowadzenie korespondencji z komornikami sądowymi,
sporządzanie dokumentacji i analiza zaległości podatkowych w zakresie upływu biegu terminu przedawnienia,
pozyskiwanie i udostępnianie informacji niezbędnych w prowadzonych postępowaniach dotyczących zaległości podatkowych od organów podatkowych, organów administracji państwowej i samorządowej, podatników, płatników, inkasentów i innych instytucji,
podejmowanie innych działań służących zabezpieczeniu i wykonaniu zobowiązań podatkowych,
przygotowywanie zawiadomień o naruszeniu przepisów podatkowych w celu przekazania ich do stanowiska ds. karnych skarbowych lub odstąpień od sporządzania zawiadomień.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
-praca administracyjno -biurowa w siedzibie urzędu z przewagą wysiłku umysłowego,
-stres związany z permanentną obsługą klienta zewnętrznego.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- stanowisko oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
- narzędzia pracy sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka itp.),
- stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w budynku trzykondygnacyjnym,
- budynek nie jest wyposażony w windę, na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
pozostałe wymagania niezbędne:
znajomość przepisów podatkowych, przepisów ordynacji podatkowej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
komunikatywność i umiejętność przekazywania informacji,
Wymagania dodatkowe
do1 roku doświadczenia zawodowego w administracji skarbowej,
wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów.
Inne dokumenty i oświadczenia:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów: 2016-02-08
Miejsce składania dokumentów:
Izba Skarbowa w Łodzi
Al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: oferta pracy nr 177400
Inne informacje:
Inne informacje:
Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Oferty mogą być składane w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikacja formalna ofert, analiza merytoryczna ofert pracy oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-333