sekretarz do spraw obsługi kancelaryjno-administracyjnej

Filed under: Łódź | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177457

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
sekretarz

do spraw obsługi kancelaryjno-administracyjnej

w Delegaturze UOKiK w Łodzi

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Plac Powstańców Warszawy 1

00-950 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

Łódź

ul. Piotrkowska 120, 90-006 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

wykonuje czynności związane z bieżącą obsługą sekretariatu delegatury: odbieranie telefonów, wysyłka korespondencji, kompletowanie i przedkładanie do dekretacji dyrektora dokumentów i korespondencji, powadzenie terminarza spotkań, prowadzenie rejestru decyzji i postanowień, prowadzenie rejestru delegacji itp. w celu zapewnienia kompleksowego i terminowego załatwiania spraw delegatury;

pracuje w programie Lotus Notes, prowadzi rejestr spraw oraz ewidencję korespondencji przychodzącej i wychodzącej w celu właściwego obiegu dokumentów oraz aktualnego i pełnego dostępu do informacji o prowadzonych postępowaniach;

wykonuje czynności związane z administrowaniem środkami rzeczowymi delegatury, w tym prowadzi księgi inwentarzowe w celu zapewnienia prawidłowości rozliczeń;

prowadzi bazy danych oraz rejestr decyzji i postanowień wydanych w delegaturze w celu zapewnienia właściwego gromadzenia istotnych informacji i dokumentów;

sporządza projekty wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie wydatków stałych oraz monitoruje ich realizację celem zapewnienia ciągłości pracy w delegaturze

przygotowuje dokumenty do archiwizacji w celu ich przekazania do archiwum

kieruje interesantów zgłaszających się bezpośrednio lub telefonicznie do właściwych pracowników w celu zapewnienia sprawnej obsługi interesantów

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

praca biurowa przy komputerze,

na pełen etat 5 dni w tygodniu po 8 godzin dziennie;

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Delegatura UOKiK mieści się w budynku przy ul. Piotrkowskiej 120 w Łodzi. Budynek częściowo jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Niedostosowane są toalety, a w pomieszczeniu Delegatury znajdują się progi.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku sekretarskim lub innym o podobnym profilu zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

umiejętność obsługi urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych;

posiadanie kompetencji: skuteczna komunikacja;

posiadanie kompetencji: pozytywne podejście do klienta.

Wymagania dodatkowe

przeszkolenie w zakresie prowadzenia sekretariatu;

znajomość języka angielskiego (poziom B2);

posiadanie kompetencji: umiejętność współpracy;

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko);

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

kopie dokumentów poświadczających umiejętności (zaświadczenia ukończenia kursów, certyfikaty językowe itp.).

Termin składania dokumentów: 2016-02-15

Miejsce składania dokumentów:

Pl. Powstańców Warszawy 1

00-950 Warszawa

lub składać w Kancelarii UOKiK, z dopiskiem RŁO-SEK" (w przypadku przesłania dokumentów pocztą liczy się data stempla pocztowego).

Inne informacje:

Inne informacje:

Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, podpisane odręcznie i opatrzone datą - do pobrania pod adresem:

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie

na podstawie dokumentów wymienionych w części "wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Przekazanie dokumentów wymienionych w części "kopie innych dokumentów i oświadczenia" nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.

Planowane techniki i metody naboru:

- próbka pracy,

- rozmowa kwalifikacyjna,

Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Proces rekrutacji trwa co najmniej 1 miesiąc od dnia ukazania się ogłoszenia.

Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie lub e-mailem.

Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone po upływie co najmniej 4 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 556 02 44

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
« PHP Developer - WordPress
Młodszy Księgowy/Księgowa »