sekretarz do spraw obsługi kancelaryjno-administracyjnej
Filed under: Łódź | Administracja Publiczna
OGŁOSZENIE NR 177457Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
sekretarz
do spraw obsługi kancelaryjno-administracyjnej
w Delegaturze UOKiK w Łodzi
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Plac Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Łódź
ul. Piotrkowska 120, 90-006 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
wykonuje czynności związane z bieżącą obsługą sekretariatu delegatury: odbieranie telefonów, wysyłka korespondencji, kompletowanie i przedkładanie do dekretacji dyrektora dokumentów i korespondencji, powadzenie terminarza spotkań, prowadzenie rejestru decyzji i postanowień, prowadzenie rejestru delegacji itp. w celu zapewnienia kompleksowego i terminowego załatwiania spraw delegatury;
pracuje w programie Lotus Notes, prowadzi rejestr spraw oraz ewidencję korespondencji przychodzącej i wychodzącej w celu właściwego obiegu dokumentów oraz aktualnego i pełnego dostępu do informacji o prowadzonych postępowaniach;
wykonuje czynności związane z administrowaniem środkami rzeczowymi delegatury, w tym prowadzi księgi inwentarzowe w celu zapewnienia prawidłowości rozliczeń;
prowadzi bazy danych oraz rejestr decyzji i postanowień wydanych w delegaturze w celu zapewnienia właściwego gromadzenia istotnych informacji i dokumentów;
sporządza projekty wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie wydatków stałych oraz monitoruje ich realizację celem zapewnienia ciągłości pracy w delegaturze
przygotowuje dokumenty do archiwizacji w celu ich przekazania do archiwum
kieruje interesantów zgłaszających się bezpośrednio lub telefonicznie do właściwych pracowników w celu zapewnienia sprawnej obsługi interesantów
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca biurowa przy komputerze,
na pełen etat 5 dni w tygodniu po 8 godzin dziennie;
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Delegatura UOKiK mieści się w budynku przy ul. Piotrkowskiej 120 w Łodzi. Budynek częściowo jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Niedostosowane są toalety, a w pomieszczeniu Delegatury znajdują się progi.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku sekretarskim lub innym o podobnym profilu zadań
pozostałe wymagania niezbędne:
umiejętność obsługi urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych;
posiadanie kompetencji: skuteczna komunikacja;
posiadanie kompetencji: pozytywne podejście do klienta.
Wymagania dodatkowe
przeszkolenie w zakresie prowadzenia sekretariatu;
znajomość języka angielskiego (poziom B2);
posiadanie kompetencji: umiejętność współpracy;
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko);
Inne dokumenty i oświadczenia:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
kopie dokumentów poświadczających umiejętności (zaświadczenia ukończenia kursów, certyfikaty językowe itp.).
Termin składania dokumentów: 2016-02-15
Miejsce składania dokumentów:
Pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
lub składać w Kancelarii UOKiK, z dopiskiem RŁO-SEK" (w przypadku przesłania dokumentów pocztą liczy się data stempla pocztowego).
Inne informacje:
Inne informacje:
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, podpisane odręcznie i opatrzone datą - do pobrania pod adresem:
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie
na podstawie dokumentów wymienionych w części "wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części "kopie innych dokumentów i oświadczenia" nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Planowane techniki i metody naboru:
- próbka pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna,
Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Proces rekrutacji trwa co najmniej 1 miesiąc od dnia ukazania się ogłoszenia.
Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie lub e-mailem.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone po upływie co najmniej 4 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 556 02 44
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.