Kierownik Działu Supportu

Filed under: Warszawa | Informatyka - Programowanie

Numer referencyjny: ref1004907167



Dla naszego Klienta firmy specjalizującej się w tworzeniu rozwiązań dla sprzedaży i obsługi klienta, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko;

Kierownik Działu Supportu





  Zakres obowiązków:

* koordynowanie oraz odpowiedzialność za organizację pracy Supportu

* nadzór nad prawidłowym przebiegiem obsługi wdrożeniowej i po-sprzedażowej

* zarządzanie podległym zespołem pracowników pracujących lokalnie oraz zdalnie

* monitorowanie wskaźników efektywności oraz poziomu wsparcia w zależności od rodzaju świadczonego wsparcia - telefon/chat/email/wizyta

* zapewnienie sprawnej i efektywnej komunikacji pomiędzy klientami a zespołem

* zarządzanie procesem reklamacyjnym/zgłoszeniowym

* raportowanie działań Supportu



  Nasze super wymagania:

* doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta w międzynarodowych projektach technologicznych, w szczególności w świadczeniu usług wsparcia na odległość (telefon/email/chat)

* dobrą znajomość pakietu MS Office (Excell, Word, Power Point)

* bardzo dobra znajomość języka angielskiego (płynny w mowie)

* znajomość zagadnień za zakresu telekomunikacji, szczególnie VoIP

* podstawowa wiedza i zakresu baz danych (Postgress) oraz środowiska programowania .NET

* umiejętność efektywnego komunikowania się i współpracy w zespole cross-funkcyjnym



  Proponujemy:

* atrakcyjne warunki zatrudnienia

* interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, której produkty zajmują wiodącą pozycję wśród systemów wspomagających zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta

* ambitne wyzwania oraz dużą swobodę działania

* możliwość rozwoju zawodowego



 

W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy podać numer referencyjny.
« Młodszy Analityk z językiem niemieckim
Kierownik Zespołu Administracji i Zarządzania Dokumentami »