Kierownik Działu Supportu
Filed under: Warszawa | Informatyka - Programowanie
Numer referencyjny: ref1004907167Dla naszego Klienta firmy specjalizującej się w tworzeniu rozwiązań dla sprzedaży i obsługi klienta, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko;
Kierownik Działu Supportu
Zakres obowiązków:
* koordynowanie oraz odpowiedzialność za organizację pracy Supportu
* nadzór nad prawidłowym przebiegiem obsługi wdrożeniowej i po-sprzedażowej
* zarządzanie podległym zespołem pracowników pracujących lokalnie oraz zdalnie
* monitorowanie wskaźników efektywności oraz poziomu wsparcia w zależności od rodzaju świadczonego wsparcia - telefon/chat/email/wizyta
* zapewnienie sprawnej i efektywnej komunikacji pomiędzy klientami a zespołem
* zarządzanie procesem reklamacyjnym/zgłoszeniowym
* raportowanie działań Supportu
Nasze super wymagania:
* doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta w międzynarodowych projektach technologicznych, w szczególności w świadczeniu usług wsparcia na odległość (telefon/email/chat)
* dobrą znajomość pakietu MS Office (Excell, Word, Power Point)
* bardzo dobra znajomość języka angielskiego (płynny w mowie)
* znajomość zagadnień za zakresu telekomunikacji, szczególnie VoIP
* podstawowa wiedza i zakresu baz danych (Postgress) oraz środowiska programowania .NET
* umiejętność efektywnego komunikowania się i współpracy w zespole cross-funkcyjnym
Proponujemy:
* atrakcyjne warunki zatrudnienia
* interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, której produkty zajmują wiodącą pozycję wśród systemów wspomagających zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta
* ambitne wyzwania oraz dużą swobodę działania
* możliwość rozwoju zawodowego
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy podać numer referencyjny.