Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.angielskim i niemieckim

Filed under: Warszawa | Obsługa klienta - Call Center

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Aktualnie dla naszego Klienta z branży elektronicznej poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.angielskim i niemieckim

Nr ref.: SOKWWA/11/15

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

Wsparcie i obsługa klientów w j. niemieckim i angielskim połączenia telefoniczne przychodzące oraz korespondencja e-mailowa;
Obsługa klientów biznesowych oraz indywidualnych;
Doradztwo klientom korzystającym z usług i produktów firmy.

Wymagania:

Znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie zaawansowanym;
Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą klienta;
Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;
Chęć poznania nowoczesnych technologii w elektronice.

Nasz Klient oferuje:

Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w centrum Warszawy;
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowych projektach;
Atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne oraz premie za realizowane cele;
Pracę od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze etatu, ok. 8h dziennie (godziny pracy elastyczne, do ustalenia w przedziale godzinowym 9:00-21:00);
Możliwości rozwoju przy projekcie dotyczącym nowoczesnych technologii w elektronice;
Specjalistyczne szkolenia wśród profesjonalistów.
« Trainee in Order Management with English and other language
Pracownik warsztatu - Gdańsk »